Lemburkuring2007

FORUM

Forum Diskusi, kanggo madungdengkeun pasualan nu sakirana mangfaat.prum

36 thoughts on “FORUM

  1. sederhana tapi bermanfaat,,,
    sukses selalu ya,,,
    kalau sempat mampir ke http://search4ll.wordpress.com

  2. hai,,, postingnya bagus ya,,,

  3. == I Want to Love You With Simplified ==

    “De?… de?… Selamat Ulang Tahun…” bisik seraut wajah tampan tepat di hadapanku. “Hmm…” aku yang sedang lelap hanya memicingkan mata dan tidur kembali setelah menunggu sekian detik tak ada kata-kata lain yang terlontar dari bibir suamiku dan tak ada sodoran kado di hadapanku.

    Shubuh ini usiaku dua puluh empat tahun. Ulang tahun pertama sejak pernikahan kami lima bulan yang lalu. Nothing special. Sejak bangun aku cuma diam, kecewa. Tak ada kado, tak ada black forest mini, tak ada setangkai mawar seperti mimpiku semalam. Malas aku beranjak ke kamar mandi. Shalat Subuh kami berdua seperti biasa. Setelah itu kuraih lengan suamiku, dan selalu ia mengecup kening, pipi, terakhir bibirku. Setelah itu diam. Tiba-tiba hari ini aku merasa bukan apa-apa, padahal ini hari istimewaku. Orang yang aku harapkan akan memperlakukanku seperti putri hari ini cuma memandangku.

    Alat shalat kubereskan dan aku kembali berbaring di kasur tanpa dipanku. Memejamkan mata, menghibur diri, dan mengucapkan. Happy Birthday to Me… Happy Birthday to Me…. Bisik hatiku perih. Tiba-tiba aku terisak. Entah mengapa. Aku sedih di hari ulang tahunku. Kini aku sudah menikah. Terbayang bahwa diriku pantas mendapatkan lebih dari ini. Aku berhak punya suami yang mapan, yang bisa mengantarku ke mana-mana dengan kendaraan. Bisa membelikan blackforest, bisa membelikan aku gamis saat aku hamil begini, bisa mengajakku menginap di sebuah resort di malam dan hari ulang tahunku. Bukannya aku yang harus sering keluar uang untuk segala kebutuhan sehari-hari, karena memang penghasilanku lebih besar. Sampai kapan aku mesti bersabar, sementara itu bukanlah kewajibanku.

    “De… Ade kenapa?” tanya suamiku dengan nada bingung dan khawatir. Aku menggeleng dengan mata terpejam. Lalu membuka mata. Matanya tepat menancap di mataku.. Di tangannya tergenggam sebuah bungkusan warna merah jambu. Ada tatapan rasa bersalah dan malu di matanya. Sementara bungkusan itu enggan disodorkannya kepadaku. “Selamat ulang tahun ya De?…” bisiknya lirih.

    “Sebenarnya aku mau bangunin kamu semalam, dan ngasih kado ini… tapi kamu capek banget ya? Ucapnya takut-takut. Aku mencoba tersenyum. Dia menyodorkan bungkusan manis merah jambu itu. Dari mana dia belajar membukus kado seperti ini? Batinku sedikit terhibur.. Aku buka perlahan bungkusnya sambil menatap lekat matanya. Ada air yang menggenang.

    “Maaf ya de, aku cuma bisa ngasih ini. Nnnng… Nggak bagus ya de?” ucapnya terbata. Matanya dihujamkan ke lantai. Kubuka secarik kartu kecil putih manis dengan bunga pink dan ungu warna favoritku. Sebuah tas selempang abu-abu bergambar Mickey mengajakku tersenyum. Segala kesahku akan sedikitnya nafkah yang diberikannya menguap entah ke mana. Tiba-tiba aku malu, betapa tak bersyukurnya aku. “Jelek ya de?? Maaf ya de?… aku nggak bisa ngasih apa-apa…. Aku belum bisa nafkahin kamu sepenuhnya. Maafin aku ya de?…” desahnya.

    Aku tahu dia harus rela mengirit jatah makan siangnya untuk tas ini. Kupeluk dia dan tangisku meledak di pelukannya. Aku rasakan tetesan air matanya juga membasahi pundakku. Kuhadapkan wajahnya di hadapanku. Masih dalam tunduk, air matanya mengalir. Rabbi… mengapa sepicik itu pikiranku? Yang menilai sesuatu dari materi? Sementara besarnya karuniamu masih aku pertanyakan. “A? lihat aku…,” pintaku padanya. Ia menatapku lekat. Aku melihat telaga bening di matanya. Sejuk dan menenteramkan. Aku tahu ia begitu menyayangi aku, tapi keterbatasan dirinya menyeret dayanya untuk membahagiakan aku. Tercekat aku menatap pancaran kasih dan ketulusan itu. “Tahu nggak… kamu ngasih aku banyaaaak banget,” bisikku di antara isakan. “Kamu ngasih aku seorang suami yang sayang sama istrinya, yang perhatian. Kamu ngasih aku kesempatan untuk meraih surga-Nya.. Kamu ngasih aku dede?,” senyumku sambil mengelus perutku. “Kamu ngasih aku sebuah keluarga yang sayang sama aku, kamu ngasih aku mama….” bisikku dalam cekat.

    Terbayang wajah mama mertuaku yang perhatiannya setengah mati padaku, melebihi keluargaku sendiri. “Kamu yang selalu nelfon aku setiap jam istirahat, yang lain mana ada suaminya yang selalu telepon setiap siang,” isakku diselingi tawa. Ia tertawa kemudian tangisnya semakin kencang di pelukanku.

    Rabbana… mungkin Engkau belum memberikan kami karunia yang nampak dilihat mata, tapi rasa ini, dan rasa-rasa yang pernah aku alami bersama suamiku tak dapat aku samakan dengan mimpi-mimpiku akan sebuah rumah pribadi, kendaraan pribadi, jabatan suami yang oke, fasilitas-fasilitas. Harta yang hanya terasa dalam hitungan waktu dunia. Mengapa aku masih bertanya. Mengapa keberadaan dia di sisiku masih aku nafikan nilainya. Akan aku nilai apa ketulusannya atas apa saja yang ia berikan untukku? Hanya dengan keluhan? Teringat lagi puisi pemberiannya saat kami baru menikah… Aku ingin mencintaimu dengan sederhana… .

    ***
    Aku ingin mencintaimu dengan sederhana, seperti awan yang setia menebar hujan
    Aku ingin mencintaimu dengan sederhana, seperti mentari yang setia pada bumi
    Aku ingin mencintaimu dengan sederhana, seperti airmata pengungkap hatimu yang selalu sedia dalam tawa dan tangismu…..

    Sungguh indah perilaku seorang mukmin, semuanya baik. Jika mendapat kebaikan ia bersyukur dan itu baik baginya. Dan jika ditimpa musibah ia tetap bersabar dan itu juga baik baginya. Dan ini hanya akan terjadi pada orang mukmin.

  4. abdi orang sukabumi …asli anak sunda

  5. Waduh, kagak mudeng atuh bahasane

  6. Lemah cai kuring
    negeri endah asri
    sugih cacah jiwa
    bahan lubak libuk

    sim kuring rehna miwah nyaah
    kalemah cai pribadi
    kuring suka kuring betah
    kabaligeusan ngajadi…..

    ” matak waas pami nembang kawih eta, kawih degung nu di ajarkeun nuju sakola SD, duh Gusti nu maha suci….naha bisa kaalaman deui kawaas jaman harita ? ngan ukur ngaleketey hate nu marengan cipanon nu nyakclak maseuhan hate. Duh….Gusti……….

  7. Wilujeng Boboran Siam kanggo baraya2 sadaya anu ngarayakeun Iedul Fitri. Kanggo kang Bucek, hampas tahuna timana ? Ari pangaos ayeuna kirang langkung 25000 sakarung.

  8. punten kaluar tina topik,abdi seer hampas tahu,pami ka cigugur skmh nya nampi harga perkarung na?sakarung 60-75 kg.htrnhn

  9. Kuningan tempat tinggalku’
    Bersama ayah dan ibu……jeung saterusna……
    Mangsa kuring keur leutik, kira2 taun 70an, lagu siga diluhur hampir tiap minggu isuk sok ditembangkeun ku barusak Taman kanak2 PGRI Kuningan. Teuing dina acara naon. anu jelas barudak TK PGRI dipingpin ku Ibu Guru anu jangkung. Kuring lain murid TK PGRI da kuring mah budak kampung, ngan resep bae ari acara eta disiarkeun di Radio Daerah Kuningan. Mun teu salah Radio anu disebut RDK.
    Acara siga kitu kacida dipikaresepna ku barudak, kusabab tacan aya televisi. Duka teuing ayeuna mah, boa2 radiona (RDK) oge geus teu aya dikieuna. Ah, eta mah itung2 mulang tineung ti kuring anu geus lila ninggalkeun lembur di Kuningan.

  10. pokoknya TOOOPPPP……..

  11. salam hangat.
    website anda keren jangan lupa terbitkan terus, oke..
    n jgan lupa mampir ke: http://suneppramuja.wordpress.com

  12. DONGENG ENTENG
    Jaman keur di lembur acara radio anu kacida pisan dipikaresep ku urang lembur nyaeta dongeng enteng di radio. Biasana Mang Jaya anu jadi juru dongengna. Henteu di imah wungkul ngadengekeun dongeng teh, dalah di sawah atawa di pasir oge lamu waktuna acara dongeng pasti radio disetelna kana acara dongeng tea. Acara dongeng dipikaresep, meureun pedah can aya televisi. Nu paling utama pangna dongeng enteng dipikaresep, kusabab carita dina dongeng enteng kacida saluyuna jeung kahirupan mangsa harita. Jeung deui suasana dina dongeng enteng nyaritakeun kahirupan di pilemburan.
    Kumaha ayeuna ? Aya keneh kitu acara dongeng enteng ?

    • Enya mang janten emut deui ka zaman kapungkur nya ” Mang Jaya ” meuni kasohor pisan dina ngadongengna teh.
      Abdi mah emut keneh kana lalakon ” SI RIWEUH” ” BEUSI KUNING ” ” SI KISKIS ” DEN YOYO “.
      Ari sore memeh maen bola di tegalan teh tara katinggaleun ngadangukeun heula Dongeng Entengna ” Mang Jaya “

    • aduh asa ka gagas maos eta seuratan jadi hoyong mulang deui ka baheula. nyukcruk galur nu kapungkur mapay raratan nu baheula. ngan hanjakal nasib diri nu moal bisa deui balik kabaheula, lembur nyingkur di suku gunung ciremai di kidulna waduk darma nu kasohor.

  13. kumaha pami di Cijoho, di bumina kang Gray ?

  14. cobian hubungi nu aya di parakan kang Zoen, susuganan aya nu salse.abdi mah ngadukung bae.

  15. kik…kik…kik….

  16. Kang Zoen , saur teh Nenen acara teh tebih teuing kinten kintena bade di alihkeun kanu rada caket kitu ? ka Parakan upamina.

  17. Nuju Ol ning kang Diplong teh. Tes…

  18. Ngetes heula ah…
    punten.

  19. Henteu ngan ku kasibukan bae. Kolot ayeuna lolobana nganggap materi bisa ngagantikeun kaakraban. Lamun budak geus cukup dibekelan materi, dianggap geus cukup. Cara ngajar anak oge beda pisan jeung kolot urang baheula. Memang kkolot baheula rada otoriter, tapi waktu budak geus hideng ajaran kolot teh katarima pisan benerna.
    Kasibukan budak oge ayeuna mah kacida pisan. Jam 6 isuk ka sakola nepi ka jam 3 beurang. Jam 4 les nepi ka jam 6 sore. Mulai jam 7 peuting nganggeuskeun PR. Beda pisan jeung jaman baheula, budak cukup waktu keur ulin jeung babaturanna.
    Cag heula, engke disambung deui.

  20. kumaha barudak teu ngalawan ka kolot, pan nu karolotna oge sibuk maen FB atanapi ngeusian Blog, janten hilap kana kabutuhan barudak. Iraha waktuna ngariung, silih guyonan atanapi ngaping budak diajar, lolondokan ngiringan sareng ngaping ulina budak, iraha nyadiakaeun waktos kanggo mumundingan, hompimpa, kakawihan jst.. nua aya ngan ambeuk lamun di deukeutan budak.. “awas lah, tong caket bapa, ngaganggu, bapa nuju didamel”, padahal maen FB …. sok lah ngaraku….

    Punten, da loba kanyataan .. termasuk anu nulis ieu… he he…

  21. Susah jaman ayeuna mah kang, margi televisi tos aya di unggal bumi, manasina kapungkur televisi teh sa kampung mung aya hiji, janten jaman kapungkur mah rada husu kana di ajar na teh , boh di sakola atanapi di mushola na. Langkung ti eta, nu janten sepuh oge ulah ngamemenan teuing ka murangkalih teh, disiplin sakedik jamak ulah di sangka galak ka murangkalih, da eta teh kanggo kasaean murangkalih na keneh. Duka ka beh dituna mah kumaha abdi oge teu acan terang da pun anak alit keneh.

    • Televisi ceuk Urang Yahudi leuwih bahaya tibatan ajaran atawa sistim kapercayaan lainna. Numatak (cenah) diimah Urang Yahudi (anu ortodok) teu meunang aya televisi. Pangaruh televisi kana kahirupan masyarakat kacida pisan gedena. Ngaleungitkeun televisi ? Pikeun ayeuna mah pamohalan bisa. SAbenerna lain televisina anu salah, tapi eusi atawa acara siaran anu ngarusak budi pekerti anu kacida gorengna. Coba bae titenan, hampir kabeh carita sinetron teu aya anu ngajaran bener. Jelma anu hatena atawa niatna hade, digambarkeun hiji kabodoan. Beda jeung kagorengan, kacida pisan nembrakna, mulai ti ekspresi nepi ka cara-cara kajahatan/kalicikan bener-bener diajarkeun.
      Balikan ka jaman kolot baheula (sim kuring lahir tahun 60an) hampir kabeh budak kudu milu kana kahirupan rumah tangga. Lamun bapana tani pasti kudu miluan ka sawah atawa ka kebon. Hubungan anak jeung kolot kacida deukeutna. Da bari digawe bari dipapatahan. Cag heula sakitu ti emang.

  22. Kumaha teu rek ngalawa ka kolot atawa ka jelma au dipikolot, lamun hal-hal siga dihandap ieu kacida bebasna.
    -Televisi. Budak ayeuna kacida pisan dipangaruhan ku televisi. Sigana leuwih oba lalajo televisi tibata kana kagiatan kaagamaan, atawa pelajaran sakola.
    -kurang kagiatan anu sifatna ngabantu kahirupan kolot. Buda ayeuna hampir teu pernah ngabantu kana pagawean kolotna. Lamun teu sakola, ulin jeung baturna leuwih nyita waktu. Akibatna kurang deukeut hubungan jeung kolot.
    – Kurang tuladan ti kolot. Kolot ayeuna leuwih resep mere duit atawa materi tibatan mere conto atawa tuladan nu hade.
    -Kurang pelajaran budi pekerti. Jaman ayeuna pelajaran agama anu formal leuwih loba tibatan pelajaran budi pekerti anu leuwih gampang ditarima. Pelajaan agama kudu diapalkeun, sedengkeun pelajaran budi pekerti cukup dibere conto.
    Sakitu heula, ti emang.

    • Tah…tah…tah geuning, kedah kumaha atuh ketak urang salaku kolot Mang Uu…? Enya, antukna mah tamiang meulit ka bitis nya Mang..?

  23. Leres pisan tah pamadegan kang Dadang teh, pami kitu mah pangajaran tatakrama di sakola teh kedah digederkeun deui.

  24. – aturan anu di terapkeun ku kolot/guru baheula disosialisasikeun ku conto2 teladan
    – sadar atanapi heunteu kolot/guru ayeuna leuwih condong kana tuntutan ka budak soal akademi ktimbang ahlak
    – tontonan teu ngandung tuntunan

    Insya Alllah teu sadaya kolot/guru ayeuna sapertos kitu
    pastina kalakuan budak hasil kombinasi ti kolot + guru + lingkungan

  25. Malem Jumaah, biasana mah sok seueur ide…

  26. Naon margina barudak ayeuna sok wani ngalawan ka sepuh..? Padahal kapungkur mah, boh ku sepuh boh ku guru budak teh sieun nembe diteuteup ku kolot na teh. Naha eta teh alatan pergeseran budaya..? Cik ah urang tukeur emutan.

    • Sigana barudak ayeuna mah loba kawewelan budaya luar tina radio, televisi malah tina blog oge (ngaku). Pan conto-conto tina televisi we ku barudak mah dianggap pasti alus jeung bener. Pan baheula mah ka saluhureun teh kudu adab jeng sopan, ari dina carita barudak dina televisi ayeuna pan Lu, gue, malah asa hebat mun nyebut kabogoh, pacar gua cantik banget. Padahal pan nu banget mah bako tampang paranti nyisig. Sok atuh mmimitian biasakeun ngajaga jeng ngamumule budaya, mimiti tina basa, pan BASA TEH CICIREN BANGSA. mun basa Sunda, usahakeun nu hade, mun basa Indonesia ulah dicaqmpur jeng basa Batawi sagala atuh. Mimitian usahakeun mun Blog basa Sunda, make basa Sunda nu alus, lain kudu basa lemes, nu basajan we. Yu ah mitembeyan! Wassalam, Mang Atik.

Kantunkeun Balesan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Robih )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Robih )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Robih )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Robih )

Connecting to %s