Nyutat Carita Mangsa Ayeuna

Masjid Agung Kuningan

Masjidmasjid-syiarul-islam.jpg
Masjid Agung Syiarul Islam Kabupaten Kuningan

190 responses

  1. Walah jadi ingat Kuningan lihat masjid, kayaknya ada Perubahan, maklum hampir emapt tahun enggak pernah ke Kuningan. Nanti kalau ke Indonesia mau mampir, mungkin beli rumah disana he..he..he..

    5 Juli 2007 tabuh 12:02 pm

  2. Kangen Kuningan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    5 Juli 2007 tabuh 12:02 pm

  3. lemburkuring2007

    Memang, Masjid Agung Kuningan mengalami perubahan. Klo mau beli rumah cocok untuk istirahat sambil mengamalkan ilmu, menanam modal untuk kemajuan Kuningan.

    5 Juli 2007 tabuh 1:39 pm

  4. Siiiiiippppp lah…..
    Benar cocok selain buat menyegarkan otak stress, juga bisa buka peluang kerja untuk anak-anak Kuningan.
    Tapi utamana mah ngasih contoh untuk membagi kasih sayang dengan hewan-hewan ka urang Kuningan, mani sedih abdi mah mireng perburuan brutal hewan liar diurang.
    Ah… punteun mani loba teuing rencana he..he..he..

    6 Juli 2007 tabuh 7:40 pm

  5. Kang Zoen, ari Hucap, gemet, goreng boled, goreng sampeu, gemblong, sorabi dicampur dage, di Kuningan masih keneh aya ?

    Abdi jadi lapar !

    6 Juli 2007 tabuh 7:43 pm

  6. kang kenalkeun kuring ti batam.tapi asli mah kuring urang ciamis

    2 Oktober 2007 tabuh 8:26 pm

  7. lemburkuring2007

    Mangga, wlujeng tepang urag Ciamis nu di Batam.Cikoneng, Kawali, Panjalu, Cijeungjing, Panawangan, Pageur Ageung Tasik,bandung, Sumedang. Mangga lebet.

    3 Oktober 2007 tabuh 8:09 am

  8. Maudi Kusnaedi

    Aduh mani waas ningali masjid Kuningan, inget nuju alit, patung kuda jengke na tos teu aya nya…..

    Salam,

    Maudi K

    31 Oktober 2007 tabuh 10:25 am

  9. dadi

    senenung euy jadi warga kuningan….warga ramah, sejuk tempatna, seueur wisatana, herang mojangna, seueur kudana, jagjag jajakana…., encer otakna, boled favoritna,……na,…na….na…..
    kenalkeun sim kuring dadi nugraha…urang serang tea…hidup kuningan

    27 Nopémber 2007 tabuh 1:49 pm

  10. mats

    kuningan ayeuna mah panas pisan, ari siang komo, teu aya udara sejuk siga kuningan anu ka pungkur, tata kotana ge acak**an, kamana atuh kota kuningan anu asri..kamana atuh tatangkalan nu harejo…kamana atuh mang..punten ka bapa**pamimpin abdimah ngan saukur generasi kuningan anu nyaah ka lembur sorangan…

    29 Nopémber 2007 tabuh 5:51 am

  11. andre gowell

    HIDUP KUNINGAN LAH !!!
    Kotaku dan tempat kelahiranku anu meuni tiis ceuli
    herang panon adem kabina bina,
    angot lamun ameungan ka WADUK DARMA sareung
    ka BUPER PALUTUNGAN,wah meuni ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    SIIIIIIIIIPPPPPPPPP lah udarana,
    Warganya juga asyik asyik sama kayak suasanannya
    jadi ulah hilap ka kampung sendiri.

    22 April 2008 tabuh 6:09 am

  12. rizal

    oh……………kuningan mani kangen kasadaya rerencangan….duch kuningan is the best city……………………………

    23 April 2008 tabuh 12:50 pm

  13. Mohammad Yahya

    Kunigan Hade, Kuningan Asri, kuningan Maju, Maju Urang Kuningan

    2 Méi 2008 tabuh 12:05 pm

  14. Endang A. Sutisna

    KUNINGAN……..mhhh upami saderek aya di panyabaan, ulah sakali2 nyebat ieu kota mun di gigireun anjeun aya jelmi anu namina Ndang Askun!!! lain kunanon sok nyeredet ieu hate, sok tibelat ati, sok nineung awak sok…sok..sok..hayang deui balik ngke boboran saom…mun peuting (di Pajambon) duh tiisna moal aya…kabayang siduru na hawu atawa urang ngariung mireun seuneu bari ngadagoan bubuy Bulan eh..boled atawa sapeu/capeu ngabejaan yen kudu geura di jait..am..am.. nyam…nyam.. kabayang edotna beuleum sapeu teh..bari diselang ku ngobrol ngaler – ngidul ngawadul..duh Kuningan…duh Pajambon..kamrana atuh batur ulin teh nya!! unggal balik ari bada teh geuning kabeh babaturan mani saribuk sok poho kana kabiasaan keur bolon..ngan kudu dikumaha geuning da kitu ayana, urang geus pada-pada gede jeung gaduh kasibukan sewang2..upami aya diantawis rerencangan anu aya dina iyeu blog anu kaleresan urang Pajambon atawa ngaraos pernah gaduh babaturan urang Pajambon sok atuh urang silaturrohim, kanu gaduh ieu blog..hatur nuhun ti urang Pajambon.

    6 Méi 2008 tabuh 11:44 am

  15. Lumayung

    Muhun nya kuningan ayeunamah rada panas abdi sasih kamarina ngalangkung payuneun masji agung hawa panas ditambah rada macet.
    ngenalkeun abdi ti urang karawang anu puguh weh ceuk abdimah karawang mah langkung panas tibatan kunungan hehe….

    7 Méi 2008 tabuh 11:58 am

  16. noerhikmah

    kuningan…
    kota kuda…
    kota nu balarea
    lembur kuring panineungan…
    aya gunung ciremai…
    aya gua maria..
    aya waduk darma..
    aya palutungan..
    aya kolam renang cigugur..
    tmpat pariwisata..si domba
    museum sejarah linggarajati..
    n masih banyak lagi…
    lalu nikmat manakah yang kan kita dustakan????/

    8 Méi 2008 tabuh 3:03 am

  17. noerhikmah

    ass…hapunten hilap,,, salam kenal..abdi urang kuningan asli tepangkeun nami abdi nurhikmah,,rompokna di cigugur cket bank BRI cigugur, diantos silaturahmina…
    wass

    8 Méi 2008 tabuh 3:08 am

  18. udi

    neupangkeu yeh abdi budak langseb kuningan nuju ngumbara dijakarta, asa wararaas ari mireung kuningan teh sok hoyong enggal mulih, usum naon ayeuna dikuningan

    25 Méi 2008 tabuh 8:26 am

  19. lemburkuring2007

    Sami2 nepangkeung kang…!

    25 Méi 2008 tabuh 8:37 am

  20. udi

    kang bade naroskeun ari seren taun di cigugur teh bulan naon abdi sareung rerencangan hoyong ningal langsung selama ieu ningal di TV wae yeuh. sakalian ngalongok leumbur asa waraas pisan.

    25 Méi 2008 tabuh 8:56 am

  21. lemburkuring2007

    Seren taun di Cigugur mah saban kaping 22 Rayagung Udi. Langseb teh caket Cineumbeuy nya? Rupina mah tos lami teu mulih ka Langseb, wah ayeuna mah hebat lah langseb teh.

    25 Méi 2008 tabuh 3:00 pm

  22. udi

    nuhun kang, leureus pisan caket namah kacinagara, kaleureusan yeuh kaleumbur teh hoyong ningal bale desa, margi sakedapdeui bade dibangun, ameungan atuh ka langseb diantos ku abdi yeuh salam kasadaya urang kuningan nu nuju ngumbara dimana wae ayana, urang rapeutkeun duduluran ngawangun leumbur kuningan anu asri.

    26 Méi 2008 tabuh 8:21 am

  23. anwar 'awai'

    wah nepangkeun yeuh abdi asli urang kuningan. tos lami pisan can uih. abdi ayena aya di samarinda kaltim. ningali ti luar mah sigana tos maju kuningan teh nya..di kaltim mah pusing euy rada hese jalmina teh pada cuek..teu siga d kng loba dulur..
    KUNINGAN HIDUP!!! mugi-mugi jadi kota anu bakal maju sadayana….” I LOVE MY KUNINGAN “

    17 Juni 2008 tabuh 9:27 am

  24. Nepangkeun, abdi ti selajambe kuningan. Tos lami can uih ka kuningan, asa waas ningal masjid kuningan. Masing abdi tebih ti kota oge upami tos nyampe kota kuningan mah asa caket ka selajambe teh.
    Hidup pokoknamah kuningan, asa seeur kenangan. Komo nuju kos di kuningan, uih ka selajambe dua minggu sakali atawa saminggu sakali, nyegat angkutan di kadugede. Kadang ni pasesedek penumpangna.
    Hoyong damel ted di kuningan, adem tentrem, tiis ceuli herang mata.
    Salam wae ka urang kuningan.
    Ka Pak Bupati, iraha atuh jalan ka selajambe di alusan. Ieu warga nu ti pangumbaraan ni sok sedih mun uih teh. Jalan alit marolongo. Hoyong nyumbang tapi da teu kaduga. Punten.

    24 Juni 2008 tabuh 1:47 am

  25. LuQman

    assalamu’alaikum wr.wb……
    kang….ngiring ngariung mungpulung srng wargi kuningan ah…ana oge asli ti kuningan,tptna ti cigadung,kec.cigugur..dupi akang timana?ana jadi kangen ka kuningan,tos lami teu ka kuningan…

    28 Juni 2008 tabuh 11:13 am

  26. udi

    kang kumaha yeuh dikuningan henteu keukeuringan, tos paranen teu acan, sok waraas

    28 Juni 2008 tabuh 11:50 am

  27. Agung Arya Kamuning

    HIDUUUUUUUUUU……..PPPPPPPPPPPPPPPPPPP KUNINGAN, KUNINGAN KOTA YANG PALING KUCINTAI. POKOKNA MAJULAH KUNINGANMAH. DI JAMIN KU SAYA.

    HIDUP PA AANG HAMID SUGANDA
    SING JANTEN DEI BUPATI LAH

    3 Juli 2008 tabuh 6:54 am

  28. Nepangkeun Abdi ti Desa Cikandang-Luragung..Ngiring ngawangkong ah..

    3 Juli 2008 tabuh 4:54 pm

  29. KUNINGAN..Pokona saya mah bangga lah jadi orang kuningan..Lur sok lah arulin ka lembur kuring di Desa cikandang-Luragung..Ke di pangmaiskeun belut hehe.. halaaah..Maklum kaseneng kuring..Di antos sumping nya..

    3 Juli 2008 tabuh 5:04 pm

  30. Wah… kang Adoen…
    jadi hoyong pais belut…….. :)

    Salam tepang :)

    3 Juli 2008 tabuh 11:10 pm

  31. lemburkuring2007

    Haturan kanggo sadayana, kumaha daramang..? Eta aya nu nawisan pais belut kalah lapar nya Teh..? Cikandang mah caket Gunungkarung atuh nya tempat ulin abdi Cep Adun. Haturan, wilujweng sumping. SDiantos pais belutna.
    Kanggo kang Udi, kekeringan di Kuningan tos ngawitan Kang..! Salam twepang kanggo Agung Arya Kamuning.

    5 Juli 2008 tabuh 4:53 pm

  32. Kang Zoen, emang belutna seueur keneh di Kuningan ?

    Raos pisan… mmhhhhhhhhh…. hoyong

    6 Juli 2008 tabuh 9:24 pm

  33. Dodi Budiana

    wah kuningan kota nu asik pisan, abdi asli kuningan tapi ayeuna tugas di medan,
    sono pisan ka kuningan teh.
    wilujeung kasadaya sadarek di kuningan

    9 Juli 2008 tabuh 12:22 pm

  34. Ass,tepangken abdi teh andi orang kuningan asli,!duh…hoyong pisan uih ka kuningan teh,hawana anu sejuk,tentram damai,insya allah idul ftri mah uih+kangen uy ka Kabogoh abdi.

    15 Juli 2008 tabuh 12:10 am

  35. incriv

    wah,, sekarang mah warna kubah nya udah pias.. hehe

    15 Juli 2008 tabuh 1:11 pm

  36. kuningan…oooh…kuningan….
    kang mampir ah ka blog abdi??(nembe tiasa ngadamel blog) nuju diajar kang…
    hehehehehe….

    15 Juli 2008 tabuh 3:49 pm

  37. udi

    kang jun kumaha berita kabakaran gunung cireumai teh, abdi tos dua dinteun baca di kompas kamari teh masih kabar keneh wae teu acan tiasa dipadamkeun, hawatos pisan.

    24 Juli 2008 tabuh 8:49 am

  38. mamanwahyu

    Neng Maudy kamana bae yeuh tos lami teu aya kabar beritana, sibuk nya? tuh tingali Masjid Agung Kuningan tos Ngajengleng, iraha atuh aka Kuningan?

    25 Juli 2008 tabuh 4:52 pm

  39. iyan

    aink orang kuningan
    hidup kuningan………!!!!
    tong sarare bae nya…..!!!!

    5 Agustus 2008 tabuh 11:36 am

  40. Indr!e

    Hidup Kuningan
    Salam we ka barudak Viking Kuningan
    Getih AINK Getih PERSIB!!!

    5 Agustus 2008 tabuh 11:39 am

  41. IYAN

    hidup kuningan…..!!!!!
    hidup kuningan…..!!!!!
    hidup kuningan…..!!!!!
    salam kanggo bupati urang ayeuna
    halooo mr.AAng

    5 Agustus 2008 tabuh 11:42 am

  42. Hidup Persib…
    Hidup Kuningan…
    Hidup SFC…
    Hidup perdamaian… hayu urang tonjolkeun prestasi ulah ngan ribut jeung ribut nu aya anu rugi urang sakabeh (tempat nonton jadi jauh di solo), pemain udah pada santun hayu keur penonton sakabeh urang tiru anu hade ti sakabeh pamaen anu geus ngajunjung tinggi dina perdamaian, meunang kalah biasa dina olahraga.

    5 Agustus 2008 tabuh 12:01 pm

  43. wah rame juga yah orang kuningan,jadi pengen pulang,hidup kuningan lah,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    6 Agustus 2008 tabuh 2:14 am

  44. salam buat anak2 never 72, smkn 1 kuningan, hidup never lah………………………………………………………..salam ka mang caup.

    6 Agustus 2008 tabuh 2:15 am

  45. Panendjoan

    Halah jadi hoyong pulang ka lembur geuningan…
    Punten ach, aya urang kuningan anu nuju nyaba di Manado (Sulut) jeng sabuderenana teu nya???
    Sararedih euy…

    21 Agustus 2008 tabuh 1:04 pm

  46. mamanwahyu

    Kunaon atuh tebih tebih teuing ameng teh dugi ka manado sagala?
    kumaha mun seug sangli ? teu tiasa uih panginten, Ema milarian tuh.

    21 Agustus 2008 tabuh 4:49 pm

  47. ortega

    saya asli tegal (nyong), tapi kalo ke kuningan serasa di sorga euy, udaranya dingin,
    saking betahnya dikuningan nyong nikah ama orang kuningan deh.

    21 Agustus 2008 tabuh 8:48 pm

  48. lemburkuring2007

    Panenjoan, di Menado teh pan aya karuhun Kuningan .?
    Salam Kanggo Kang Maman Wahyu. Di mana ayeuna Kang..?

    21 Agustus 2008 tabuh 9:59 pm

  49. Qonita_nie

    Hm… Abdi oge urang khuningan…. tepangkeun abdi Qonita t AeS
    Subhanallah ayeuna Masij Agung SI (Syi’arul Islam) aya paningkatan ti zamanka zaman, mudah2an oge eta Remeja Masjad_na jadi tambah Maju…….
    SEMANGAT!!!!! GENERASI MUDA MASJID SYI’ARUL ISLAM(GEMMA_SI)……!!!
    BERJIHADLAH TERUS…. JANGAN PANTANG MENYERAH.!!!!!
    ALLAHU AKBAR 3X!!!!!

    22 Agustus 2008 tabuh 10:13 am

  50. mamanwahyu

    Salam na katampi, akang aya di Jakarta nuju milari sahuap sakopeun kanggo kulawargi, ampir tiap jumat sonten akang mah mulih ka Kuningan teh da kulawargi di Kuningan.
    Akang teh hilap,pami teu lepat mah aya Eyang Maolani muhun nu kawit na ti Lengkong tea? padahal mah akang kapungkur mah sering jaroh ka Patilasan Eyang Maolani teh, muhun nalika nuju alit keneh, sok ijarah sabatur ngaji angkatna na teh wengi kinten tabuh sawelasan, pami didinya teh kawit ti Kuningan na ti mana kitu?
    Lebaran ayeuna bade ka Kuningan?

    22 Agustus 2008 tabuh 5:03 pm

  51. Anang Sudrajat

    Salam silaturahmi kanggo kasadayana ….

    aww. Marahabn Ya Ramadhan kanggo saderek2 sadayana ti kuningan pamugi urang sadaya tiasa ngisi ramadhan tahun ieu ke kasaean ibadah sareng amal sholeh, sareng jadi jalmi anu dipikacinta ku Alloh SWT.

    Alhamdulillah masjidna tos megah sae pisan, pamugi urang sadayana oge jantel jalmi2 anu langkung sae ahlak sareng prilakuna ….

    26 Agustus 2008 tabuh 11:35 am

  52. Assalamu’alaikum wr wb.

    Pernahkah kita menbayangkan bila pada saat kita berdoa, kita mendengar ini:

    “Terima kasih, Anda telah menghubungi Allah”.

    “Tekan 1 untuk ‘meminta’.
    Tekan 2 untuk ‘mengucap syukur’.
    Tekan 3 untuk ‘mengeluh’.
    Tekan 4 untuk ‘permintaan lainnya’.”

    Atau….
    Bagaimana jika Malaikat memohon maaf seperti ini:
    “Saat ini semua malaikat sedang membantu pelanggan lain. Tetaplah sabar menunggu. Panggilan Anda akan dijawab berdasarkan urutannya.”

    Atau, bisakah Anda bayangkan bila pada saat berdoa, Anda mendapat respons seperti ini:

    “Jika Anda ingin berbicara dengan Malaikat,

    Tekan 1. Dengan Malaikat Mikail,
    Tekan 2. Dengan malaikat lainnya,
    Tekan 3. Jika Anda ingin mendengar sari tilawah saat Anda menunggu,
    Tekan 4. “Untuk jawaban pertanyaan tentang hakekat surga & neraka, silahkan tunggu sampai Anda tiba di sini!!”

    Atau bisa juga Anda mendengar ini :

    “Komputer kami menunjukkan bahwa Anda telah satu kali menelpon hari ini. Silakan mencoba kembali esok hari.”
    atau…
    “Kantor ini ditutup pada akhir minggu. Silakan menelpon kembali hari Senin setelah pukul 9 pagi.”
    Alhamdulillah. .. Allah SWT mengasihi kita, Anda dapat menelpon-Nya setiap saat!!!

    Anda hanya perlu untuk memanggilnya kapan saja dan Dia mendengar Anda. Karena bila memanggil Allah, Anda tidak akan pernah mendapat nada sibuk. Allah menerima setiap panggilan dan mengetahui siapa pemanggilnya secara pribadi.

    Ketika Anda memanggil-Nya, gunakan nomor utama ini: 24434

    2 : shalat Subuh
    4 : shalat Zuhur
    4 : shalat Ashar
    3 : shalat Maghrib
    4 : shalat Isya

    Atau untuk lebih lengkapnya dan lebih banyak kemashlahatannya, gunakan nomor ini : 28443483

    2 : shalat Subuh
    8 : Shalat Dhuha
    4 : shalat Zuhur
    4 : shalat Ashar
    3 : shalat Maghrib
    4 : shalat Isya
    8 : Shalat Lail (tahajjud atau lainnya)
    3 : Shalat Witir

    Info selengkapnya ada di Buku Telepon berjudul “Al Qur’anul Karim & Hadist Rasul”

    Langsung hubungi, tanpa Operator tanpa Perantara, tanpa dipungut biaya.

    Nomor 24434 dan 28443483 ini memiliki jumlah saluran hunting yang tak terbatas dan seluruhnya buka 24 jam sehari 7 hari seminggu 365 hari setahun !!!

    Sebarkan informasi ini kepada orang-orang di sekeliling kita.
    Mana tahu mungkin mereka sedang membutuhkannya

    Sabda Rasulullah S.A.W : “Barang siapa hafal tujuh kalimat, ia terpandang mulia di sisi Allah dan Malaikat serta diampuni dosa-dosanya walau sebanyak buih laut”
    7 Kalimah ALLAH:

    1. Mengucap “Bismillah” pada tiap-tiap hendak melakukan sesuatu.
    2. Mengucap ” Alhamdulillah” pada tiap-tiap selesai melakukan sesuatu.
    3. Mengucap “Astaghfirullah” jika lidah terselip perkataan yang tidak patut.
    4. Mengucap ” Insya-Allah” jika merencanakan berbuat sesuatu di hari esok.
    5. Mengucap “La haula wala kuwwata illa billah” jika menghadapi sesuatu tak disukai dan tak diingini.
    6. Mengucap “inna lillahi wa inna ilaihi rajiun” jika menghadapi dan menerima musibah.
    7. Mengucap “La ilaha illa Allah Muhammad Rasulullah ” sepanjang siang dan malam sehingga tak terpisah dari lidahnya.

    Dari tafsir Hanafi, mudah-mudahan ingat, walau lambat-lambat. .. mudah-mudahan selalu, walau sambil lalu… mudah-mudahan jadi bisa, karena sudah biasa.

    semoga bermnafaat
    salam,

    u. syamsuha

    26 Agustus 2008 tabuh 1:08 pm

  53. mamanwahyu

    Indonesia oh.. Indonesia, kunaon atuh jadi papencar….sababaraha daerah tos mekarkeun diri bari jeung teuing kahareupna kumaha.. sareukseuk panon ningalina, pada pada hayang misah mandiri tea meureun udagan na, padahal mah cobi geura titenan sapu lidi lamun hiji mah pasti rubuh bae tapi lamun geus sabeungkeut mah
    pasti ajeg panceg, tah kedah na mah bangsa Indonesia teh kitu ulah loba teuing Partai ongkohan lah matak loba biaya ka piceunan teu puguh.

    26 Agustus 2008 tabuh 2:29 pm

  54. putrasetia

    assalamualaikum..

    lam kenal aja deh..walaupun saya gak pernah ke kuningan …

    wassalam

    29 Agustus 2008 tabuh 7:28 pm

  55. SAYA SHOLAT LIMA WAKTU TAPI …

    Kiriman seorang sahabat,
    mudah-mudahn bisa menambah keimanan kita kepada Allah SWT.

    SAYA SHOLAT LIMA WAKTU TAPI …

    Saya Sholat lima waktu tapi …
    Ingat pada Allah hanya lima waktu itu saja
    Dan pada masa lainnya saya lupa pada-Nya
    Jika Sholat saya 10 menit , maka cuma 10 menit itu saja ingat pada-Nya
    Mungkin dalam 10 menit itu-pun saya masih ingat selain daripada-Nya.

    Saya Sholat lima waktu tapi …
    Saya tidak bersyukur pada-Nya
    Padahal dulunya saya amat susah
    Allah yang memberi rezeki pada saya
    Dengan rezeki itu saya dapat membeli rumah
    Dengan rezeki itu saya dapat menampung keluarga
    Dengan rezeki itu saya dapat membeli kendaraan dan sebagainya
    Tapi … hati saya masih belum puas
    Saya masih tamak akan harta dunia dan masih menganggap serba kekurangan

    Saya Sholat lima waktu tapi …
    Saya masih menggunakan perkataan yang tidak sopan kepada teman-teman
    Saya sering menyakiti hati mereka
    Saya sering menghina mereka
    Saya sering menghina keturunan dan bangsa mereka seolah-olah keturunan dan
    bangsa saya saja yang paling baik
    Padahal saya sendiri tidak tahu persis tempat saya di mahsyar nanti

    Saya Sholat lima waktu tapi …
    Saya masih sombong dengan ilmu yang saya miliki
    Saya masih sombong dengan amal perbuatan yang telah saya perbuat
    Saya masih sombong dengan ibadah yang saya lakukan
    Saya masih sombong dan menganggap sayalah yang paling pandai
    Saya masih sombong dan merasa saya paling dekat dengan Allah SWT
    Dengan berbagai macam cara dan berbagai argumen saya debat mereka yang
    tidak sehaluan dengan saya dan saya hancurkan Rumah Ibadah mereka,
    saya aniaya dan saya siksa mereka dan keluarga mereka
    Padahal saya sendiri belum tahu, ridhokah Allah SWT dengan apa yang telah
    saya perbuat itu

    Saya Sholat lima waktu tapi …
    Saya masih menggunakan ilmu hitam untuk menjatuhkan musuh musuhku
    Saya menggunakan uang bahkan harta serta pangkat dan kekuasaan untuk
    menjatuhkan manusia yang saya tidak suka

    Saya Sholat lima waktu tapi …
    Saya amat bakhil dan kikir mengeluarkan uang untuk zakat dan sedekah
    kepada fakir miskin
    atau kepada anak yatim piatu karena saya takut hartaku habis dan jatuh
    miskin

    Saya Sholat lima waktu tapi …
    Saya masih menyimpan sifat dengki dan khianat kepada teman-teman yang
    sukses dinaikkan pangkatnya atau dinaikan gajinya dan atau berhasil dalam
    usahanya, padahal mereka berusaha dan bekerja sungguh-sungguh dan saya
    hanya bekerja seperti hidup segan mati tak mau

    Saya Sholat lima waktu tapi …
    Masih merungut dan mencaci-maki bila saya ditimpa musibah, walaupun
    sebenarnya saya tahu sesuatu musibah itu datangnya dari Allah,
    karena perbuatan dan perilaku saya sendiri
    Seharusnya saya sadar kepada siapakah saya mencaci-maki itu ?

    Saya Sholat lima waktu tapi …
    Menuntut ilmu semata mata mempersiapkan diri untuk berdebat dengan orang
    lain atau untuk menduga keilmuan mereka
    dan sengaja mencari cari yang tidak sehaluan dengan saya, dan memaksa
    mereka mengikuti jejak langkah saya,
    padahal seharusnya saya sadar tujuan kita menuntut ilmu adalah supaya kita
    dapat berbuat amal sholeh dan beribadah
    dengan khusyuk dan tidak melakukan syirik kepada Allah (mempersekutukan
    Allah SWT dengan yang lainnya)

    Saya Sholat lima waktu tapi …
    Saya enggan melaksanakan serta kurang bahkan tidak faham dengan firman
    Allah SWT dalam Al Quran QS 29 (Al-Ankabut) : 45 yang artinya
    Bacalah apa yang telah diwahyukan kepadamu, yaitu Al Kitab (Al Quran) dan
    dirikanlah shalat. Sesungguhnya shalat itu mencegah dari
    (perbuatan-perbuatan) keji dan mungkar. Dan sesungguhnya mengingat Allah
    (shalat) adalah lebih besar (keutamaannya dari ibadat-ibadat yang lain).
    Dan Allah mengetahui apa yang kamu kerjakan.

    Saya Sholat lima waktu tapi …
    Saya tidak faham dan tidak tahu dan tidak menjalankan dengan benar firman
    Allah dalam QS 107 (Al Maa´uun) yang artinya
    1. Tahukah kamu (orang) yang mendustakan agama?
    2. Itulah orang yang menghardik anak yatim
    3. dan tidak menganjurkan memberi makan orang miskin
    4. Maka kecelakaanlah bagi orang-orang yang shalat
    5. (yaitu) orang-orang yang lalai dari shalatnya
    6. orang-orang yang berbuat riya
    7. dan enggan (menolong dengan) barang berguna

    Allah SWT Maha Pengampun, dan semoga bermanfaat!

    salam,

    u syamsuha

    1 Séptémber 2008 tabuh 1:40 pm

  56. Icuk Yunadi

    Hatur nuhun, Kang Uha.
    Mudah-mudahan urang tiasa ngamalkeun ” Makna Sholat Lima Waktu”

    2 Séptémber 2008 tabuh 8:21 am

  57. yani

    salam tepang. nepangkeun abdi yani, kawit ti karangkancana ciwaru. ayeuna linggih d jakarta, tapi tiap dinten jum’at wangsul k kuningan, k cirendang.

    2 Séptémber 2008 tabuh 8:55 am

  58. Icuk Yunadi

    Teh Yani, di Jakarta na dimana?
    Abdi oge gaduh rerencangan sakola asal ti Karangkancana, lulusan SMP Ciwaru taun 86. Tepang ka namina Eem Kusmiyati, Ani, Pak guru Edi ?

    2 Séptémber 2008 tabuh 9:04 am

  59. Teh Yani wilujeng tepang, ieu teh janten kaemutan mireng nami Karangkancana.
    Punten bade tumaros bilih tepang ka keluargana Bpk H Madi anjeuna teh mantan kuwu teras gaduheun putra namina Momon anjeuna anyeuna janten Kasek SD Kaduagung, saupamina tepang salam ti Keluarga besar Bpk H Wianta Masluch Winduhaji.

    salam dr sebrang

    2 Séptémber 2008 tabuh 1:22 pm

  60. yani

    punten abdi teh pameget, kanggo Icuk insya allah Eem tepang, putrana pa mantri nurahman. upami Ani panginten putra pak Udjer mantan kpl SD krngkancana.
    kanggo p U syamsudin, pa H Madi tatanggi abdi. pa momon tepang. insya allah d dugikeun salamna upami abdi ka krgkancana

    2 Séptémber 2008 tabuh 3:30 pm

  61. Punten pisan kang Yani tos salah sangki, haturnuhun sateuacana..

    salam, u syamsuha
    palembang

    2 Séptémber 2008 tabuh 7:04 pm

  62. mamanwahyu

    Ngiring ngobrol atuh akang nuju sepieun ayeuna teh, kang dadang pakembangan ,bade ameng ka sukamulya lebaran enjing ? bilih ameng mah sindang atuh ka akang di Citiusari, kang U syamsuha mulih ka winduhaji lebaran ayeuna? ameng ka wetan Citiusari diantos, hatur nuhun.

    4 Séptémber 2008 tabuh 9:02 pm

  63. Insya Allah boboran mudik ka winduhaji ti palembang antawis ping 25 september, bade mampir heula ka bdg, ping 28na ti bdg, kaleresan tahun ieu teh cuti besar janten gaduh waktosna rada longgar.

    4 Séptémber 2008 tabuh 10:06 pm

  64. mamanwahyu

    Bilih bade mulih mah sing atos atos kang U syamsuha ,komo nuju marema Lebaran mah kedah extra ketat dina waktosna berangkat teh, kade bilih aya nu ka kantun,bilih janten mulih sareng aya waktos kanggo amengan ke ku akang di pasihan no tlp kang U Syamsuha tiasa mampir ka abdi ” mamanwahyu@gmail.com , pasti di bageakeun , hatur nuhun.
    Hilap akang teh salam tepang kanggo teh Yani, ti mana kawit teh? manawi sami sareng akang ti Garawangi?

    5 Séptémber 2008 tabuh 6:25 am

  65. Kang Ma2nwahyu haturnuhun

    5 Séptémber 2008 tabuh 7:13 am

  66. yani

    Samulihna salam tepang kanggo kang Mamanwahyu, kaleresan istri abdi kawit ti kaduagung sindang agung. eta oge aya wargi saurna d citiusari. mung hilap namina. kang mamanwahyu linggih dimana?

    5 Séptémber 2008 tabuh 8:56 am

  67. mamanwahyu

    Kaleresan atuh akang ge ti Citiusari blok batu karut dsn kliwon,Citiusari, akang mah blok kidul, dupi kang Yani yuswa tos sabaraha ayeuna? bilih bade nganjang ka Citiusari mah sindang ka akang moal di saha saha ku akang oge, sok lah di antos.

    5 Séptémber 2008 tabuh 11:16 am

  68. mamanwahyu

    Sawangsulna Kang U Syamsuha, wilujeng netepan shaum.

    5 Séptémber 2008 tabuh 11:19 am

  69. yani

    hatur nuhun ka pa mamanwahyu kana pangangkena, abdi mah masih anom pisan nmbe 35th yuswa teh. insya allah upami ngalangkung ka palih dinya nyejakeun ka ka bumi. htr nhun!

    5 Séptémber 2008 tabuh 2:13 pm

  70. nyaan pami hirup di pangumbaraan,ningali masjid syiarul islam, nyeblak tur nyeredet hate mani teu bisa ditahan.inget ka dulur salembur, keur naraon atuh sawangan teh,bumen bumen di pulau dewata kasebutna,nu disebut turis ti saluruh nagri pada datang, ka lembur nu ayeuna dianjrekan, teu bisa ngelehkeun banjar karang pamidangan, nu mawa tibelat salilana.inget haneutna tahu lamping,warungna ngaranan KOPECI,ungeut bubur hayamna si talo.dikiduleun alun2 inget baso handapeun caringin deukeut kuning ayu baheulamah kasebutna, nugeus mindah ngaran jadi Yogya geuning,
    salam sono ka sakabeh ti akang di pangumbaraan nya, di balimah euweuh tahu panas nu jiga di kopeci euy, euweuh bubur hayam si togog, di pertigaan bayuning kadugede.da nyaan sy mah ngarumas dipangumbaraan teh ku dahareun wungkul, da didieumah nu pagulimpangteh daging babi euy, maklum weh non muslim nu dominan.
    katurug2 godaan medernisasiteh mani ngaleut didieumah sasabnamah eta geuning urang2 bule kasebutna di bali mah jiga dilembur manehna we geuning, nu baluligir bari balawiri,nangkarak bengkang, gs lain hal aneh, bari botol dicarekek,silioh ocon jg lain jenis dina taneuh pantai,lain deui, baraya,
    sakapeung resep ningali sakapeung ngurut dada.
    cag ah sakie we heula ti akang di pangumbaraan, sugan kasorang karandapan ka kuningan deui, bari cacamuilan nambulan tahu kopeci di palataran syiarul islam,
    cag ah,
    hatur nuhun
    ti
    urang kuningan asli di pulau dewata
    alumni SMA 1
    angkatan 89

    6 Séptémber 2008 tabuh 11:10 am

  71. nyaan pami hirup di pangumbaraan,ningali masjid syiarul islam, nyeblak tur nyeredet hate mani teu bisa ditahan.inget ka dulur salembur, keur naraon atuh sawangan teh,bumen bumen di pulau dewata kasebutna,nu disebut turis ti saluruh nagri pada datang, ka lembur nu ayeuna dianjrekan, teu bisa ngelehkeun banjar karang pamidangan, nu mawa tibelat salilana.inget haneutna tahu lamping,warungna ngaranan KOPECI,ungeut bubur hayamna si talo.dikiduleun alun2 inget baso handapeun caringin deukeut kuning ayu baheulamah kasebutna, nugeus mindah ngaran jadi Yogya geuning,
    salam sono ka sakabeh ti akang di pangumbaraan nya, di balimah euweuh tahu panas nu jiga di kopeci euy, euweuh bubur hayam si togog, di pertigaan bayuning kadugede.da nyaan sy mah ngarumas dipangumbaraan teh ku dahareun wungkul, da didieumah nu pagulimpangteh daging babi euy, maklum weh non muslim nu dominan.
    katurug2 godaan medernisasiteh mani ngaleut didieumah sasabnamah eta geuning urang2 bule kasebutna di bali mah jiga dilembur manehna we geuning, nu baluligir bari balawiri,nangkarak bengkang, gs lain hal aneh, bari botol dicarekek,silioh ocon jg lain jenis dina taneuh pantai,lain deui, baraya,
    sakapeung resep ningali sakapeung ngurut dada.
    cag ah sakie we heula ti akang di pangumbaraan, sugan kasorang karandapan ka kuningan deui, bari cacamuilan nambulan tahu kopeci di palataran syiarul islam,
    cag ah,
    hatur nuhun
    ti
    urang kuningan asli di pulau dewata
    alumni SMA 1
    th 89

    6 Séptémber 2008 tabuh 11:18 am

  72. Kiriman seorang sahabat

    Assalamulaikum wr.wb
    “Al-Ikhlasu ruhul amal. Ikhlas adalah ruh dari setiap amal”. Untaian kata
    penuh makna, disaat amal kita dihadapkan pada kenyataan yang paling pahit,
    bagaimana kita mampu menerimanya dengan mengatakan “saya sudah berbuat
    dengan ikhlas”. Atau ketika amal kita berbuah suka cita karena sesuai
    dengan apa yang diharapkan, batin kitapun mengatakan “ini semata-mata
    karena karunia yang diberikan Allah kepada saya”. Ikhlas adalah motivasi
    yang kuat agar amal kita tetap berlanjut, tidak usang karena kepanasan dan
    tidak luntur karena kehujanan, tidak ghurur karena pujian dan tidak
    frustasi karena cacian. Terus bergerak kearah tujuan yang paling puncak
    dari cita-cita. Melihat sesuatu yang paling indah dibalik setiap amal,
    selalu mampu menghadirkan sang Kholiq yang tak pernah salah dalam menilai.

    Seorang ‘Alim, Fhudhail bin Ayyadh menafsirkan ayat 2 surat al-Mulk ” Dia
    yang menciptakan kematian dan kehidupan untuk menguji siapa diantara
    kalian yang paling baik amalnya” bahwa yang dimaksud yang paling baik
    adalah yang paling ikhlas dan benar. Ikhlas karena Allah dan benar karena
    sesuai dengan tuntunan Rosulullah.Terasa berat memang, tapi yang tidak
    boleh terlupakan bahwa setiap amal yang dilakukan akan sangat membutuhkan
    penguat agar amal tersebut berkualitas. Maka diperlukan kekuatan untuk
    bisa mempertahankan keikhlasan.
    Diantara kiat agar keikhlasan terasa nikmat dan ringan untuk direalisasikan :

    1. Menjaga kesinambungan amal.

    Setiap manusia akan selalu dituntut untuk bisa menjalankan aktivitasnya
    secara kontinue. Amal yang sudah dilaksanakan adalah bagian dari estafet
    menuju amal-amal yang lain. Allah berpesan kepada setiap insan, apabila
    selesai dari amalnya, hendaknya ia menyiapkan untuk menjalankan amal yang
    lain (Al-Inshiroh : 7). Dari amal yang berkesinambungan, ia akan terfokus
    untuk meningkatkan kualiatas amal, dan terhindar dari kavakuman yang
    disebabkan oleh perhatian yang diinginkan dari amal yang telah
    dilakukannya.

    2. Meningkatkan potensi diri yang terpadu.

    Seseorang yang ingin menjaga keikhlasan dalam amalnya, hendaknya ia
    mengoptimalkan segala potensi diri yang dimilikinya. Sehingga ia meraih
    kesempurnaan hasil dari apa yang telah dilakukan. Karena setiap amal akan
    sangat ditentukan oleh kekuatan niat dan tekad dalam melaksanakannya.
    Dalam hadits qudsi digambarkan bahwa Allah sangat mencintai seorang hamba
    yang apabila ia berbuat, maka berbuat dengan mengerahkan segala kekuatan
    yang dimilikinya dengan sungguh-sungguh

    3. Terus mencari ilmu.

    Keiklasan adalah kesadaran manusia dalam menjalankan tugas dan
    kewajibannya. Kewajiban yang akan dilakukan akan sangat membutuhkan ilmu
    agar amal tersebut dapat membuahkan hasil. Ketika ilmu menyertai setiap
    amal, maka amal akan terhindar dari penyimpangan yang menjadikan amal
    tersebut sia-sia. Agar keikhlasan terjaga, ilmu menjadi keniscayaan yang
    tidak boleh terlupakan.

    4. Sabar dalam tahapan amal.

    Kehidupan ini harus dilalui dengan bertahap. Hal yang merupakan sunatullah
    sebagai warning agar tidak tergesa-gesa dalam memetik hasil. Begitu juga
    dalam proses menuju ikhlas, ia adalah usaha manusiawi dalam mencapai
    kesempurnaan manusia dalam menggapai hakikat ibadah hingga derajat
    tertinggi.

    Kesimpulan dari itu semua bahwa keikhlasan merupakan proses pensucian jiwa
    dengan melatih setiap perkataan, perbuatan dan segala bentuk ibadah dari
    berbagai penyakit yang akan merongrong seperti riya dan segala tipudaya
    amal dengan memfokuskan setiap amal hanya berorientasi kepada yang Maha
    segalanya, Allah, yang Maha Adil dalam menilai amal hamba-Nya. Semoga
    setiap amal kita selalu dihiasi dengan bunga-bunga ikhlas sehingga amal
    tersebut kelihatan begitu indah dipandangan Allah.

    semoga bermanfaat dan selamat menunaikan ibadah puasa, semoga amal ibadah
    puasa kita hari ini diterima oleh Allah SWT.

    salam,
    u syamsuha

    10 Séptémber 2008 tabuh 7:17 am

  73. ari neng maudy K alamat di kuningan na dimana ? nepangkeun sim abdi mukim effendy asli ti kuningan desa Karangtengah kecamatan maleber ayeuna ngumbara di jakarta

    10 Séptémber 2008 tabuh 9:17 am

  74. indah banget coy

    12 Séptémber 2008 tabuh 11:14 am

  75. aroes

    nepangkeun kang pun aroes urg garawangi. atuh jadi kabanggaan urg kuningan masjid syiarul mah. sok geura cobian netepan di syiarul islam. alah meni tiis, nyecep kana kalbu. adem wae lah…. kamarana yeuh alumni sma garawangi angkatan 97….. sono euy !!!!!!!!!!!!!1

    14 Séptémber 2008 tabuh 8:29 am

  76. rijal

    WALAU PUN AKU DI BESARKAN DI KOTA TAPI ORTU KU BLASTERAN /ASKUN (ASLI KUNINGAN MALEBER) TIAP TAHUN AKU SLALU MEMERINDUKAN KAMPUNG DAN SAUDARAKU .

    SELAMAT MENJALANKA IBADAH PUASA

    &

    SELAMAT HARI RAYA IEDUL FITRI 1429 H

    17 Séptémber 2008 tabuh 9:09 am

  77. mamanwahyu

    Kanggo Yani teu kedah asa asa , ameng ka rorompok sarimbit lah mo burung di tampi ku akang .

    17 Séptémber 2008 tabuh 11:36 am

  78. Adi

    assalamu’alaiku wr.wb

    salam wanoh kasadayana…

    waduh mani bingah euy…. ningali masjid kuningan mani ngalempereng hejo..

    nepangkeun abdi.. asli kuningan, karangkacana ciwaru.
    nami abdi teh Adi Firmansyah.. tp babaturan di lemburmah sok nyebat abdi teh “uking” lalandian kolot ka anakna pedah leutik we teu gede2.. hehehehe…

    hatur nuhun….

    17 Séptémber 2008 tabuh 2:30 pm

  79. yani

    hatur nuhun ka pa maman, insya Allah abdi sawaktos-waktos ameng ka bumi. dupi d jakarta dimana linggihna pa maman teh?

    17 Séptémber 2008 tabuh 3:44 pm

  80. mamanwahyu

    Di Klender, Jakarta Timur, damel mah di Jl. Kebon Sirih, Jakarta Pusat. Dinten Saptu Minggu aya di lembur, liburan. Dupi Yani aya di mana ?

    17 Séptémber 2008 tabuh 6:37 pm

  81. andi siswandi

    Ass. wr.wb

    Punten….ngiring ngalangkung…sareng tepangkeun abdi, asli ti kuningan, ari rorompok mah ti pasapen I, peungkeureun gedung pemuda tea…kapungkur sakola di SMAN 2 Kuningan, 88, kaleresan ayeuna nuju ngumbara di Riau, Propinsi minyak tea….

    Alhamdulillah kuayana ieu blog tiasa,,sosonoan sareng baraya sadayana, masjid agung kuningan mani sae, nanging abdimah emut masjid nu kapungkur tea ( al-manaar ), dipayuna aya taman, sareng tugu kuda jengke tea, ciri khas kuningan…

    sakali deui wilujeng tepang..ka akang-akang, teteh2 sabudereun kuningan..

    wasallam,

    Andi Siswandi

    17 Séptémber 2008 tabuh 9:56 pm

  82. yani

    abdi di benhil, upami damel caket gelora bung karno. sami upami saptu minggu aya di lembur. kumargi tiap jumat sonten wangsul ka kuningan. Insya allah ke sugan boboran abdi meryogikeun ameng ka citiusari. htr nhun!

    18 Séptémber 2008 tabuh 8:46 am

  83. yani

    tah geuning aya batur salembur, kang Adi di karangkancana palih mana bumi teh? ke… ke… putra saha nya? dupi abdi mah di blok senen di krgkncana teh. tepang ka pa Sabtoni henteu?

    18 Séptémber 2008 tabuh 10:58 am

  84. Adi

    Ari ateng suteja saha nya jeung timana? asa-asa wawuh….

    punten we da geuning loba pisan nami ateng suteja teh..?

    susuganan batur sakola tea…

    18 Séptémber 2008 tabuh 11:16 am

  85. mamanwahyu

    Kanggo Yani muhun sok lah bade amengan mah , bilih sawaktos bade ameng miss call heula bilih akang na nuju di pun biang ( Cimindi Balong ) tiasa ka no ieu : 081317761672

    18 Séptémber 2008 tabuh 11:35 am

  86. Icuk Yunadi

    Seueur urang Karangkancana nya ?
    Mampir atuh ka Garajati nya.

    18 Séptémber 2008 tabuh 11:54 am

  87. Uking Kr.kencana

    aduh.. geuningan aya dulur salembur.. ke ke ke ke….
    ari pa sabtoni mah apal pisan atuh.. bumina ge pengkereun bumi sim kuring…

    pas pisan abdi mah ti blok rebo, blok lapang tea..

    ari kang yani putra saha nya?

    asa apal-apal poho ieu teh..?

    18 Séptémber 2008 tabuh 1:37 pm

  88. nana juana

    pokokna mah hiduplah kota kuningan.semoga maraju bae di sagala bidangna.banggalah jadi urang kuningan

    18 Séptémber 2008 tabuh 3:36 pm

  89. Uking Kr.kencana

    ieu teh nana juana mana nya.?

    asa apal…. ngarana.

    19 Séptémber 2008 tabuh 9:26 am

  90. Kiriman seorang teman untuk renungan kita bersama
    SEBELUM KEPADANG MAHSYAR

    Satu hal sebagai bahan renungan Kita…
    Tuk merenungkan indahnya malam pertama
    Tapi bukan malam penuh kenikmatan duniawi semata
    Bukan malam pertama masuk ke peraduan Adam Dan Hawa

    Justru malam pertama perkawinan kita dengan Sang Maut
    Sebuah malam yang meninggalkan isak tangis sanak saudara
    Hari itu…mempelai sangat dimanjakan
    Mandipun…harus dimandikan
    Seluruh badan Kita terbuka….
    Tak Ada sehelai benangpun menutupinya. .
    Tak Ada sedikitpun rasa malu…
    Seluruh badan digosok Dan dibersihkan
    Kotoran dari lubang hidung dan anus dikeluarkan
    Bahkan lubang – lubang itupun ditutupi kapas putih…
    Itulah sosok Kita….
    Itulah jasad Kita waktu itu

    Setelah dimandikan.. .,
    Kitapun kan dipakaikan gaun cantik berwarna putih
    Kain itu ….jarang orang memakainya..
    Karena bermerk sangat terkenal bernama ‘Kafan’
    Wewangian ditaburkan ke baju Kita…
    Bagian kepala..,badan. .., Dan kaki diikatkan
    Tataplah…. tataplah. ..itulah wajah Kita
    Keranda pelaminan… langsung disiapkan
    Pengantin bersanding sendirian…

    Mempelai di arak keliling kampung bertandukan tetangga
    Menuju istana keabadian sebagai simbol asal usul
    Kita diiringi langkah gontai seluruh keluarga
    Serta rasa haru para handai taulan
    Gamelan syahdu bersyairkan adzan dan kalimah Dzikir
    Akad nikahnya bacaan talkin…
    Berwalikan liang lahat..
    Saksi – saksinya nisan-nisan. .yang tlah tiba duluan
    Siraman air mawar..pengantar akhir kerinduan

    Dan akhirnya…. . Tiba masa pengantin..
    Menunggu Dan ditinggal sendirian…
    Tuk mempertanggungjawab kan seluruh langkah kehidupan
    Malam pertama bersama KEKASIH..
    Ditemani rayap – rayap Dan cacing tanah
    Di kamar bertilamkan tanah..
    Dan ketika 7 langkah tlah pergi….
    Kitapun kan ditanyai oleh sang Malaikat…
    Kita tak tahu apakah akan memperoleh Nikmat Kubur…
    Ataukah Kita kan memperoleh Siksa Kubur…..
    Kita tak tahu…Dan tak seorangpun yang tahu….
    Tapi anehnya Kita tak pernah galau ketakutan… ..
    Padahal nikmat atau siksa yang kan kita terima ….. tak seorangpun tahu
    Kita sungkan sekali meneteskan air mata…
    Seolah barang berharga yang sangat mahal…

    Apabila kita tidak bisa menjawab pertanyaan Malaikat

    Siksalah yang kita terima …yang jeritannya terdengar oleh semua mahluk

    Selain manusia…..

    Sebaliknya apabila kita bisa menjawabnya , para malaikat

    Akan berkata : ” Nam sholihan ( tidurlah sebagaimana tidurnya pengantin
    Baru )”

    Dan ketika terbangun kita sudah ada dipadang MAHSYAR .

    Semoga bermanfaat dan mohon maaf bila tidak berkenan
    Salam,

    u.syamsuha

    19 Séptémber 2008 tabuh 11:21 am

  91. andi siswandi

    Ass..wr.wb

    Hapunten sateuacana….sanes bade ngajar ngojay ka meri, da bubuhan abdimah kirang ku elmu jeung pangabisa…nanging upami diemut-emut,,geuning sae ieu artikel teh….mudah2an nambihan elmu …amin yan rabb.

    mangga nyanggakeun………

    WUDHU LAHIR DAN BATIN

    Seorang ahli ibadah bernama Isam Bin Yusuf, sangat waras dan khusyuk sholatnya. Namun, dia selalu khawatir kalau-kalau ibadahnya kurang khusyuk dan selalu bertanya kepada orang yang dianggap lebih ibadahnya, demi untuk memperbaiki dirinya yang selalu dirasainya kurang khusyuk.

    Pada suatu hari, Isam menghadiri majlis seorang abid bernama Hatim Al-Assam dan bertanya, ” Wahai Aba Abdurrahman, bagaimanakah caranya tuan sholat?” Hatim berkata,

    ” Apabila masuk waktu sholat, aku berwudhu lahir dan batin”. Isam bertanya, “Bagaimana wudhu lahir dan batin itu?”
    Hatim berkata,
    ” Wudhu lahir sebagaimana biasa yaitu membasuh semua anggota wudhu dengan air”.

    Sementara wudhu batin ialah membasuh anggota dengan 7 (tujuh) perkara :

    1. Bertaubat
    2. Menyesali dosa yang telah dilakukan
    3. Tidak tergila-gilakan dunia
    4. Tidak mencari/mengharap pujian orang (riya)
    5. Tinggalkan sifat berbangga
    6. Tinggalkan sifat khianat dan menipu
    7. Meninggalkan sifat dengki.

    Seterusnya Hatim berkata, “Kemudian aku pergi ke Masjid, aku kemaskan semua anggotaku dan menghadap kiblat. Aku berdiri dengan penuh kewaspadaan dan aku rasakan :

    1. Aku sedang berhadapan dengan Allah, (Ikhsan)
    2. Surga di sebelah kananku
    3. Neraka di sebelah kiriku
    4. Malaikat Maut berada di belakangku, dan
    5. Aku bayangkan pula aku seolah-olah berdiri di atas titian “Shiratal mustaqim”
    dan menganggap bahwa sholatku kali ini adalah sholat terakhir bagiku, kemudian
    aku berniat dan bertakbir dengan baik.”

    “Setiap bacaan dan doa di dalam sholat, aku paham maknanya kemudian aku ruku’ dan sujud dengan tawadhu,
    aku bertasyahud dengan penuh pengharapan dan aku memberi salam dengan ikhlas. Beginilah aku bersholat selama 30 tahun.” Menangislah Isa Bin Yusup karena membayangkan ibadahnya yang kurang baik bila dibandingkan dengan Hatim.

    Sabda Nabi, Ilmu itu milik Allah SWT, barang siapa menyebarkan ilmu demi kebaikan , Insya Allah, Allah SWT akan menggandakan 10 kali kebaikan kepadanya…amin ya rabb.

    wassalam wr.wb

    Andi Siswandi

    19 Séptémber 2008 tabuh 5:27 pm

  92. Abdi Waas ka kuningan teh cobi kang gaduh poto gunung ciremai teu…kaleureusan abdi nuju teubih pisan yeuuuuuh di Bengkulu… Kum waelah kasadayana urang kuningan

    21 Séptémber 2008 tabuh 11:11 am

  93. andi siswandi

    Har…apan aya urang kuningan di bengkulu….na teubih-teubih teuing atuh…di damel atanapi ngiring caroge…? tong hariwang da jisim kuring oge aya di pangumbaraan nya sami-sami di sumatera ( di Riau- Duri ), propinsi minyak tea…teh..

    cing urang nyuhunkeun tulung ka kang lembur kuring, atanapi ka kang icuk…kagungan photo gunung ciremai atanapi henteu?

    kaleresan aya baraya ti bengkulu ( teh susilowati ), anu nuju ngumbar lamunan emut ka Kuningan, utaminamah gunung ciremai…

    punteun kang tulungan baraya di bengkulu kintunan photo gunng ciremai di blog….

    hatur nuhun.

    21 Séptémber 2008 tabuh 12:51 pm

  94. Endil

    Assalamu’alaikum.
    ka sderek sadaya urang kuningan…. nepangkeun abdi ti Karangtawang – Kuningan.
    muhun abdi pas ningali mesjid agung kuningan teh mani wara ra as.
    emut nuju waktos sakola, kaleresan sakola teh di STM gunung keling angkatan 92, upami tos sakola sok ngawangkong sareng sholat di masjid ieu… janten ka emutan deui…..

    6 Oktober 2008 tabuh 2:37 pm

  95. yani

    Endil lulusan th 92? jurusan naon? abdi lulusan th 93, jurusan otomotif.

    8 Oktober 2008 tabuh 4:14 pm

  96. andi siswandi

    Kumaha…? P’ Aang ka pilih deui…Alhamdulillah…kanggo P’ Aang wilujeung…mudah2an Allah SWT, masihan kakiatan lahir tur dugi ka Bathin kanggo ngajalankeun amanah ti masyarakat Kuningan…Amin ya Rabbalallamin…

    Hayu urang dukung dan kontrol kinerja Bapak Bupati Kuningan terpilih….Hidup….Kuningan,

    Kotaku…Kota idaman semua insan…

    wassalam,

    Andi Siswandi-Riau (Duri)

    16 Oktober 2008 tabuh 11:32 am

  97. Ipung

    Kuningan kota nu pinuh ku kadamaian..kaendahan

    barudak Chovet 52 tong tawuran wae anyiiiing.sing darewasa

    21 Oktober 2008 tabuh 12:32 am

  98. Ipung

    Hayu urang jaga Kuningan ku sarerea tina sagala hal anu negatif

    mudah2an Bpk Bupati tiasa nyandak Kuningan kana kamajuan

    boh dina pendidikan,pertanian,ekonomi jeung sajabana…amiiiiin

    ti Ipung Geresik

    21 Oktober 2008 tabuh 12:37 am

  99. B4R3T

    salam tepang kang ipung

    21 Oktober 2008 tabuh 1:36 pm

  100. Ida

    salam tepang kasadaya warga kuningan.
    tepang keun nami abdi Ida, asli kuningan
    nyaeta desa Bandorasa kulon

    Hidup Kuningan
    (Aman Sehat Rindang Indah)

    24 Oktober 2008 tabuh 10:44 am

  101. B4R3T

    sami2 teh ida, linggih dimana teh…….

    24 Oktober 2008 tabuh 11:27 am

  102. andi siswandi

    Punten bade sharing…sakedik elmu, pamugi aya manfaatna kanggo urang sadaya….amin

    mangga nyanggakeun……

    SEMENIT SAJA

    Betapa besarnya nilai uang kertas senilai Rp. 100,000 apabila dibawa ke mesjid untuk disumbangkan, tetapi betapa kecilnya kalau dibawa ke Mall untuk dibelanjakan!

    Betapa lamanya melayani Allah SWT selama lima belas menit, namun betapa singkatnya kalau kita melihat film.

    Betapa sulitnya untuk mencari kata-kata ketika berdoa(spontan), namun betapa mudahnya kalau mengobrol atau bergosip dengan pacar / teman tanpa harus berpikir panjang-panjang.

    Betapa asyiknya apabila pertandingan bola diperpanjang waktunya (ekstra), namun kita mengeluh ketika khotbah di mesjid lebih lama sedikit daripada biasa.

    Betapa sulitnya untuk membaca satu lembar Al-qur’an, namun betapa mudahnya membaca 100 halaman dari novel yang laris.

    Betapa getolnya orang untuk duduk di depan dalam pertandingan atau konser, namun lebih senang berada di saf paling belakang ketika berada di Masjid.

    Betapa mudahnya membuat 40 tahun dosa demi memuaskan nafsu birahi semata, namun alangkah sulitnya ketika menahan nafsu selama 30 hari ketika berpuasa.

    Betapa sulitnya untuk menyediakan waktu untuk sholat 5 waktu, namun betapa mudahnya menyesuaikan waktu dalam sekejap pada saat terakhir untuk event yang menyenangkan.

    Betapa sulitnya untuk mempelajari arti yang terkandung di dalam Al-qur’an, namun betapa mudahnya untuk mengulang-ulang gosip yang sama kepada orang lain.

    Betapa mudahnya kita mempercayai apa yang dikatakan oleh koran, namun betapa kita meragukan apa yang dikatakan oleh Kitab Suci Al-qur’an.

    Betapa takutnya kita apabila dipanggil Boss dan cepat-cepat menghadapnya, namun betapa kita berani dan lamanya untuk menghadapNya saat kumandang Azan menggema.

    Betapa setiap orang ingin masuk sorga seandainya tidak perlu untuk percaya atau berpikir, atau mengatakan apa-apa, atau berbuat apa-apa.

    Betapa kita dapat menyebarkan seribu lelucon melalui e-mail dan menyebarluaskannya dengan FORWARD seperti api, namun kalau ada e-mail yang isinya tentang Allah SWT betapa seringnya ragu-ragu, enggan membukanya dan mensharingkannya, bahkan berpikir untuk me DELETE.

    ANDA TERTAWA…..? ATAU ANDA BERPIKIR-PIKIR….?
    Bersyukurlah dan memohon ampun kepada ALLAH SWT YANG MAHA PENGASIH DAN PENYAYANG.

    Sakali deui nyuhunkeun dihapunten,… sanes bade ngajar ngojay ka meri…

    wasalam,..
    Andi Siswandi

    27 Oktober 2008 tabuh 11:14 am

  103. Ida

    Assalamu’alaikum

    Kumaha khabarna kota kuningan teh
    tos usum hujan mah jadi tiis atuh nya?

    wios rada tebih kakota oge tapi nyaeta, osok sa tahun sakali mah kakota teh. terang henteu ari ka Bandorasa pa?

    28 Oktober 2008 tabuh 4:12 pm

  104. mamanwahyu

    neng ida geuning nyarios kitu , sugan tebih ti kuningan na? di mana kitu linggih teh ? kaleresan ayeuna teh bade mayunan musim hujan janten hawa oge meni tiris, komo mun caket ka gunung ciremai mah , teu kabayang tirisna, hiii….hiiii…. mucicid….

    28 Oktober 2008 tabuh 4:35 pm

  105. mamanwahyu

    muhun kang andy, mungguh sipat manusa mah da kitu, kedah sering nafakuran diri, tos saageung naon amal urang teh ? tos saageung naonn dosa urang teh ?

    28 Oktober 2008 tabuh 4:50 pm

  106. Ida

    Linggihmah diJakarta, mun uwih kalembur rada jarang.
    Tos sampe mana ari pembangunan dikuningan nya???
    Ari kahirupan urang lemburna kumaha?
    Janten inget waktos sakola ari angkat naek angkok mani paisuk-isuk bilih kabeurangan, maklum sok pinuh wae mobil teh?
    ayuenamah raos mobil angkot seueur malah nepi ka ngaretem, dipengkolan.
    Ari marasak nganggo naon atuh da baheula mah nu aya teh ngan suluh jsareng minyak tanah? mun usum hujan kumaha atuh kang?

    29 Oktober 2008 tabuh 3:52 pm

  107. maman wahyu

    nya upami ningali kana kaayan ayeuna mah jigana kuningan teh aya kamajengan , boh dina pangwanguna naon bae oge ayeuna mah aya tos mendingan , pokona mah upami neng ida kalembur teh pangling bae, hilap dupi neng ida teh kawit ti kuningan na ti mana ? sareng di jakarta na di mana ? amengan atuh ka Email akang ( mamanwahyu@gmail.com ) di antos kasumpinganna.

    3 Nopémber 2008 tabuh 9:54 pm

  108. Ida

    Dibandorasa eta anu caket kaLinggar jati, ari ayeuna mah nuju diJakarta Dipangkalanjati.

    4 Nopémber 2008 tabuh 11:38 am

  109. Ida

    Linggih ngumbara sare pun bojo, asa waas tos lami teu mulang kalembur.

    4 Nopémber 2008 tabuh 11:39 am

  110. maman wahyu

    tos pasti waas na mah komo mun jarang mulih , matak nineung….

    4 Nopémber 2008 tabuh 9:35 pm

  111. Ida

    Punten kasadayana bade naros keun upami barudak PASKIBRA masih latihan dipendopo kitu. nuju kapungkur mah sabulan sakali latihan gabungan. ari ayeuna kumaha? mun aya anu terang bade naroskeun sekretariat PASKIBRA kab.kuningan dimana sareng nomer telponna sabaraha nya?

    6 Nopémber 2008 tabuh 3:23 pm

  112. omiyan

    jadi inget dulu lah suka nongkrong apalagi malam minggu nonton orang balapan motor

    duh memori tahun 97 an eta mah

    7 Nopémber 2008 tabuh 3:05 pm

  113. noufel

    nepangkeun ah,, kasadayana utamina kanu gaduh blog ieu,teras ka sesepuh kuningan sadayana

    15 Nopémber 2008 tabuh 1:53 pm

  114. Setiarsa

    Bade ngawartosan ka baraya sadayana..serentaun cigugur 22 rayagung 1941s. Rangkaian acarana 16des-21des08. -setiarsa (urang BANJAR nu reueus ka KUNINGAN) 08157127747

    25 Nopémber 2008 tabuh 10:37 pm

  115. Ricky_yang_ManieZ

    KUNINGAN IS THE BEST
    TAK ADA KATA LAIN YANG BS KUUCAPKAN
    SELAIN BERSYUKUR ATAS DICIPTAKANNYA
    KABUPATEN KUNINGAN YANG ASRI INI…
    I JUST WANNA SAY I LOVE YOU FOR KUNINGAN ASRI

    5 Désémber 2008 tabuh 1:44 pm

  116. Nepangkeun ah k sadayana oge kanu gaduh jejer… hatur nuhun

    11 Désémber 2008 tabuh 1:00 am

  117. Nepangkeun ah k sadayana oge kanu gaduh jejer… hatur nuhun

    11 Désémber 2008 tabuh 1:02 am

  118. hera

    kuningan is the best

    11 Désémber 2008 tabuh 8:47 am

  119. atin trisnawati

    abdi oge urang kuningan, lam’s kenal ka sadaya warga kuningn, abdi oge urang kunignagnna di desa susukan tepatna kecamatan ciawigebang, kangen yeuh kakuningan asa tos lami pisan, abdi mah kangen kana hucapna mani legit.

    11 Désémber 2008 tabuh 9:36 am

  120. maman wahyu

    Aya neng Hera geuning, neng hera teh kawitna ti cimindi balong sanes ? oge ka neng / ibu Atin ti susukan, akang ge sering amaeng ka susukan , ka blok cinangsi , tanjakeun walungan ci beres. salam tepang bae.

    14 Désémber 2008 tabuh 3:33 pm

  121. Kuningan memang kota pikareuseupeun jeung pikabeutaheun komo deui upami urang ngebak di linggar jati atanapi di cibulan aduuuuuuuuuuuuuh mak nyos gt. Hai orang kuningan neopangkeun nami abdi JOJO, ti kuningan. Mugi-mugi blog ieu sing janteun hiji komunitas anu tiasa ngaraketken duduluran. Siapa tahu komunitas kita ini akan menjadi suatu kekuatan untuk membangun kota kuningan. Sok atuh urang ramekeun teh maudi, teh atin, k maman, k aguy kum kasadayana. Hayu urang ramekeun obrolan di blog ieu. POKOKE NANTI BISA KITA ADAKAN TEMU KANGEN DI KUNINGAN. hehehe

    15 Désémber 2008 tabuh 12:34 pm

  122. Sakali deui nepangkeun abdi Jojo Urang Kuningan ti desa parakan kec. Maleber Mung ayeuna nuju bubuara di lembur batur di kota Bandung. Hayu silaturahmi aaah

    15 Désémber 2008 tabuh 1:10 pm

  123. Kebiasan-Kebiasan Baik Pada Hari Jumat
    _______________________________________

    Pada setiap hari Jumat diwajibkan untuk melakukan sholat Jumat kecuali
    anak-anak dan perempuan, oleh sebab itu ada beberapa hal
    kebiasaan-kebiasaan baik yang patut diperhatikan, diantaranya adalah:

    1.Sungguh hari Jum’at menurut Islam merupakan hari terbaik sejak
    matahari terbit sampai terbenamnya matahari.

    2.Seorang muslim sebaiknya mandi atau mensucikan dirinya dengan wudhu
    sesempurna mungkin sebelum pergi shalat. Kendatipun mandi tidak
    diwajibkan, ia jelas mempunyai efek lebih membersihkan; berwudhu jelas
    baik, tapi mandi bagaimanapun lebih utama.

    3.Sebaiknya memakai pakaian yang terbaik dan juga parfum jika
    tersedia, atau minyak rambut yang wangi sebaiknya juga dipakai untuk
    rambut.

    4.Menyikat gigi dengan tongkat gigi atau sikat gigi untuk membuat
    mulut bersih dan beraroma segar. Hal ini memiliki tingkat keutamaan
    lebih pada hari Jumat sebelum pergi sholat dibanding hari-hari yang lain.

    5.Sebelum pergi sholat, kuku-kuku harus dipotong dan dibersihkan, dan
    seseorang harus memastikan diri bahwa pakaiannya bersih dan janggut
    serta kumisnya rapih.

    6.Shalat Jumat secara berjamaah adalah kewajiban yang sangat penting
    bagi setiap muslim; dengan pengecualian tertentu seperti anak-anak,
    wanita dan mereka yang sakit tidak wajib melakukan shalat Jumat.

    7.Jika terdapat lebih dari satu mesjid jami’, adalah lebih baik untuk
    melaksanakan shalat Jum’at berjamaah di satu mesjid.

    8.Disunahkan pergi sepagi mungkin ke mesjid pada hari Jum’at. Berjalan
    kaki ke mesjid, jika mungkin, dan tidak berkendaraan adalah lebih baik.

    9.Pada saat memasuki mesjid, peraturan-peraturan akhlak di dalam
    mesjid harus diperhatikan.

    10. Perlu bersikap hati-hati agar tidak menyakiti orang lain;
    berdesakan di antara dua orang atau melangkahi orang lain.

    11. Kebanyakan mesjid pada hari Jumat penuh dengan orang-orang yang
    beribadah. Tak seorang pun berhak mengusir orang lain dari tempatnya
    dan kemudian ia sendiri menempatinya. Ia sepatutnya memohon dengan
    sopan agar mereka memberikan ruangan baginya.

    12. Ketika di dalam mesjid, orang harus menghindari posisi duduk yang
    dapat menyebabkannya mengantuk, tidur atau hal yang dapat membatalkan
    wudhunya.

    13. Jika merasakan dirinya mengantuk, ia sebaiknya berusaha merubah
    tempatnya. Dalam hal ini, ia boleh berganti tempat dengan orang di
    sebelahnya.

    14. Diusahakan agar tidak mengambil posisi yang dapat menyingkap
    auratnya antara pusar dan lutut.

    15. Nabi Muhammad SAW melarang pelaku ibadat untuk duduk bersama
    dengan posisi melingkar di dalam mesjid sebelum shalat Jumat, karena
    hal ini akan menghalangi barisan yang lurus dan membuat ruangan yang
    ada menjadi sempit.

    16. Menghadap ke imam ketika ia memberikan khutbah di atas mimbar
    merupakan akhlak yang baik.

    17. Ketika imam memohonkan rahmat pada Alloh SWT bagi umat Islam, ia
    tidak perlu menadahkan tangannya dengan sikap memohon.

    18. Ketika shalat Jum’at selesai dikerjakan jamaah tidak boleh secara
    serentak meninggalkan mesjid atau berdesak-desakan.

    19. Konsep sabat tidak dikenal dalam Islam. Oleh karena itu Islam
    tidak menuntut umatnya untuk berhenti bekerja sepanjang hari Jum’at.
    Apa yang diperintahkan adalah berhenti bekerja selama waktu shalat.

    20. Jamaah harus mendengarkan imam begitu ia khutbahnya dan tetap diam
    hingga ia menyelesaikan khutbahnya. Melakukan shalat dengan main-main
    adalah bertentangan dengan tujuan shalat Jum’at.

    21. Makruh hukumnya berpuasa pada hari Jum’at. Tapi jika dihubungkan
    dengan puasa hari Kamis atau Sabtu, berpuasa pada hari Jum’at
    dibolehkan.

    22. Tidak ada keutamaan dan juga tidak diharuskan untuk membatalkan
    bepergian pada hari Jum’at.

    23. Hari Jum’at adalah kesempatan yang paling baik untuk mengingat
    Nabi, sallallohu alaihi wasallam, dan memohonkan rahmat untuknya
    dengan mengucapkan: Allohumma shalli ala Muhammad wa ala ali Muhammad
    (ya Alloh rahmatilah Muhammad dan keluarga Muhammad).

    24. Membaca al-Qur’an surat al-Kahfi disunahkan pada setiap hari Jum’a

    semoga bermanfaat
    salam dari peuntas

    17 Désémber 2008 tabuh 7:09 am

  124. Icuk Yunadi

    Assalamualaikum,
    Wilujeng tepang deui ka warga Kuningan di mana wae ayana.
    Wilujeng tepang ka Pak Ustad Uha Syamsuha, hatur nuhun kana tulisanna. Mudah-mudahan nambih wawasan.

    17 Désémber 2008 tabuh 10:08 am

  125. Abu sulaeman

    Pak Icuk ari anu ti kecamatan ciwaru saha bae nya? asa tiiseun pisan euy

    17 Désémber 2008 tabuh 11:56 am

    • Didi Tarsidi

      Nepangkeun abdi Didi Tarsidi kawitna ti Sukajaya Desa Segong Kecamatan Ciwaru, alumni SMP Ciwaru tahun 1986

      14 Oktober 2009 tabuh 1:38 pm

  126. Alhamdulillah, tah geuning aya pencerahan ti kang Syamsuha, mudah2an janten obor kanggo urang sadaya. Abdi nyuhunkeun widi bade masang eta serata di blog simkuring rastono69.wordpress.com. Kanggo warga kuningan dimana bae ayana hayu atuh urang silaturahmi di dunia maya, peupeuriheun ari tepang darat mah sesah pisan.
    Kang Ikin, kang Abu oge kanu sanesna sok ah urang kebut teras media urang Kuningan ieu.

    Salam ti Kota Kembang

    17 Désémber 2008 tabuh 1:58 pm

  127. Abu sulaeman

    Kang Rastono, upami di bandung na di mana?

    17 Désémber 2008 tabuh 3:07 pm

  128. Dadang Pakembangan

    Tah geuningan urang Kuningan anu aya di Kota Kembang ting torojol
    Kumaha wartosna ? . . . . hawana tiis panginten usum hujan kieumah
    pasti teu aya bentenna sareng di Kota Kuda, mung didieumah katambihan ku tiris angin Gunung Ciremai

    Cocoknamah ngabajigur. . . lalawuhna combro, kulub cau, seupan boled jeung sampeu
    Sorabi hanneut isuk2 bari diharudung sarung

    17 Désémber 2008 tabuh 7:10 pm

  129. Kang Icuk kumaha damang ?, seratan anu diluhur mah etamah etang2 pengingat keur simkuring khususna, kang jigana liburan menjelang pergantian tahun mudik rada lumayan oge liburna, wilujeng liburan mudik.

    Kang Rastono mangga , aman2 aza.

    18 Désémber 2008 tabuh 7:13 am

  130. Hatur nuhun Kang Samsuha, sumuhun kang Ikin libur mudik teu, rupina abdi mah teu mudik da liburna mung saminggon bari teu pas sareng libur murang kalih.
    Kang Abu abdi linggih mah di Pondok Padalarang Indah, Jl. Jati Blok D7 No. 3 Padalarang – Kabupaten Bandung Barat. Upami kang Abu dimana? mudah2an urang tiasa tepang, nya teu tepang darat oge urang tepan na internet.

    Salam baktos kasadayana.

    18 Désémber 2008 tabuh 2:43 pm

  131. Udin S

    Ass,

    Punten bade naroskeun ari kang syamsuha kawit ti winduhaji sanes?nu ayeuna aya di palembang?
    Abdi soalna orang Winduhaji cuma ayeuna keur ngumbara di Bekasi.

    Sallam kanggo kulawargi kuningan sadayana.

    18 Désémber 2008 tabuh 3:41 pm

  132. Udin S

    Semoga bermanfaat

    Kutitip surat ini untukmu

    Assalamu’alaikum,
    Segala puji Ibu panjatkan kehadirat Allah ta’ala yang telah memudahkan Ibu untuk beribadah kepada-Nya. Shalawat serta salam Ibu sampaikan kepada Nabi Muhammad shallallahu ‘alaihi wasallam, keluarga dan para sahabatnya. Amin…

    Wahai anakku,
    Surat ini datang dari Ibumu yang selalu dirundung sengsara… Setelah berpikir panjang Ibu mencoba untuk menulis dan menggoreskan pena, sekalipun keraguan dan rasa malu menyelimuti diri. Setiap kali menulis, setiap kali itu pula gores tulisan terhalang oleh tangis, dan setiap kali menitikkan air mata setiap itu pula hati terluka…

    Wahai anakku!
    Sepanjang masa yang telah engkau lewati, kulihat engkau telah menjadi laki-laki dewasa, laki-laki yang cerdas dan bijak! Karenanya engkau pantas membaca tulisan ini, sekalipun nantinya engkau remas kertas ini lalu engkau merobeknya, sebagaimana sebelumnya engkau telah remas hati dan telah engkau robek pula perasaanku.

    Wahai anakku…
    25 tahun telah berlalu, dan tahun-tahun itu merupakan tahun kebahagiaan dalam kehidupanku. Suatu ketika dokter datang menyampaikan kabar tentang kehamilanku dan semua ibu sangat mengetahui arti kalimat tersebut. Bercampur rasa gembira dan bahagia dalam diri ini sebagaimana ia adalah awal mula dari perubahan fisik dan emosi…
    Semenjak kabar gembira tersebut aku membawamu 9 bulan. Tidur, berdiri, makan dan bernafas dalam kesulitan. Akan tetapi itu semua tidak mengurangi cinta dan kasih sayangku kepadamu, bahkan ia tumbuh bersama berjalannya waktu.
    Aku mengandungmu, wahai anakku! Pada kondisi lemah di atas lemah, bersamaan dengan itu aku begitu gembira tatkala merasakan melihat terjangan kakimu dan balikan badanmu di perutku. Aku merasa puas setiap aku menimbang diriku, karena semakin hari semakin bertambah berat perutku, berarti engkau sehat wal afiat dalam rahimku.

    Penderitaan yang berkepanjangan menderaku, sampailah saat itu, ketika fajar pada malam itu, yang aku tidak dapat tidur dan memejamkan mataku barang sekejap pun. Aku merasakan sakit yang tidak tertahankan dan rasa takut yang tidak bisa dilukiskan. Sakit itu terus berlanjut sehingga membuatku tidak dapat lagi menangis. Sebanyak itu pula aku melihat kematian menari-nari di pelupuk mataku, hingga tibalah waktunya engkau keluar ke dunia. Engkau pun lahir…
    Tangisku bercampur dengan tangismu, air mata kebahagiaan. Dengan semua itu, sirna semua keletihan dan kesedihan, hilang semua sakit dan penderitaan, bahkan kasihku padamu semakin bertambah dengan bertambah kuatnya sakit. Aku raih dirimu sebelum aku meraih minuman, aku peluk cium dirimu sebelum meneguk satu tetes air ke kerongkonganku.

    Wahai anakku…
    telah berlalu tahun dari usiamu, aku membawamu dengan hatiku dan memandikanmu dengan kedua tangan kasih sayangku. Saripati hidupku kuberikan kepadamu. Aku tidak tidur demi tidurmu, berletih demi kebahagiaanmu. Harapanku pada setiap harinya, agar aku melihat senyumanmu. Kebahagiaanku setiap saat adalah celotehmu dalam meminta sesuatu, agar aku berbuat sesuatu untukmu… itulah kebahagiaanku!
    Kemudian, berlalulah waktu. Hari berganti hari, bulan berganti bulan dan tahun berganti tahun. Selama itu pula aku setia menjadi pelayanmu yang tidak pernah lalai, menjadi dayangmu yang tidak pernah berhenti, dan menjadi pekerjamu yang tidak pernah mengenal lelah serta mendo’akan selalu kebaikan dan taufiq untukmu.

    Aku selalu memperhatikan dirimu hari demi hari hingga engkau menjadi dewasa. Badanmu yang tegap, ototmu yang kekar, kumis dan jambang tipis yang telah menghiasi wajahmu, telah menambah ketampananmu. Tatkala itu aku mulai melirik ke kiri dan ke kanan demi mencari pasangan hidupmu. Semakin dekat hari perkawinanmu, semakin dekat pula hari kepergianmu. saat itu pula hatiku mulai serasa teriris-iris, air mataku mengalir, entah apa rasanya hati ini. Bahagia telah bercampur dengan duka, tangis telah bercampur pula dengan tawa. Bahagia karena engkau mendapatkan pasangan dan sedih karena engkau pelipur hatiku akan berpisah denganku.

    Waktu berlalu seakan-akan aku menyeretnya dengan berat. Kiranya setelah perkawinan itu aku tidak lagi mengenal dirimu, senyummu yang selama ini menjadi pelipur duka dan kesedihan, sekarang telah sirna bagaikan matahari yang ditutupi oleh kegelapan malam. Tawamu yang selama ini kujadikan buluh perindu, sekarang telah tenggelam seperti batu yang dijatuhkan ke dalam kolam yang hening, dengan dedaunan yang berguguran. Aku benar-benar tidak mengenalmu lagi karena engkau telah melupakanku dan melupakan hakku.

    Terasa lama hari-hari yang kulewati hanya untuk ingin melihat rupamu. Detik demi detik kuhitung demi mendengarkan suaramu. Akan tetapi penantian kurasakan sangat panjang. Aku selalu berdiri di pintu hanya untuk melihat dan menanti kedatanganmu. Setiap kali berderit pintu aku manyangka bahwa engkaulah orang yang dating itu. Setiap kali telepon berdering aku merasa bahwa engkaulah yang menelepon. Setiap suara kendaraan yang lewat aku merasa bahwa engkaulah yang datang.
    Akan tetapi, semua itu tidak ada. Penantianku sia-sia dan harapanku hancur berkeping, yang ada hanya keputusasaan. Yang tersisa hanyalah kesedihan dari semua keletihan yang selama ini kurasakan. Sambil menangisi diri dan nasib yang memang telah ditakdirkan oleh-Nya.

    Anakku… ibumu ini tidaklah meminta banyak, dan tidaklah menagih kepadamu yang bukan-bukan. Yang Ibu pinta, jadikan ibumu sebagai sahabat dalam kehidupanmu. Jadikanlah ibumu yang malang ini sebagai pembantu di rumahmu, agar bisa juga aku menatap wajahmu, agar Ibu teringat pula dengan hari-hari bahagia masa kecilmu. Dan Ibu memohon kepadamu, Nak! Janganlah engkau memasang jerat permusuhan denganku, jangan engkau buang wajahmu ketika Ibu hendak memandang wajahmu!!
    Yang Ibu tagih kepadamu, jadikanlah rumah ibumu, salah satu tempat persinggahanmu, agar engkau dapat sekali-kali singgah ke sana sekalipun hanya satu detik. Jangan jadikan ia sebagai tempat sampah yang tidak pernah engkau kunjungi, atau sekiranya terpaksa engkau datangi sambil engkau tutup hidungmu dan engkaupun berlalu pergi.

    Anakku, telah bungkuk pula punggungku. Bergemetar tanganku, karena badanku telah dimakan oleh usia dan digerogoti oleh penyakit… Berdiri seharusnya dipapah, dudukpun seharusnya dibopong, sekalipun begitu cintaku kepadamu masih seperti dulu… Masih seperti lautan yang tidak pernah kering. Masih seperti angin yang tidak pernah berhenti. Sekiranya engkau dimuliakan satu hari saja oleh seseorang, niscaya engkau akan balas kebaikannya dengan kebaikan setimpal. Sedangkan kepada ibumu… Mana balas budimu, nak!? Mana balasan baikmu! Bukankah air susu seharusnya dibalas dengan air susu serupa?! Akan tetapi kenapa nak! Susu yang Ibu berikan engkau balas dengan tuba. Bukankah Allah ta’ala telah berfirman, “Bukankah balasan kebaikan kecuali dengan kebaikan pula?!” (QS. Ar Rahman: 60) Sampai begitu keraskah hatimu, dan sudah begitu jauhkah dirimu?! Setelah berlalunya hari dan berselangnya waktu?!

    Wahai anakku, setiap kali aku mendengar bahwa engkau bahagia dengan hidupmu, setiap itu pula bertambah kebahagiaanku. Bagaimana tidak, engkau adalah buah dari kedua tanganku, engkaulah hasil dari keletihanku. Engkaulah laba dari semua usahaku! Kiranya dosa apa yang telah kuperbuat sehingga engkau jadikan diriku musuh bebuyutanmu? ! Pernahkah aku berbuat khilaf dalam salah satu waktu selama bergaul denganmu, atau pernahkah aku berbuat lalai dalam melayanimu?
    Terus, jika tidak demikian, sulitkah bagimu menjadikan statusku sebagai budak dan pembantu yang paling hina dari sekian banyak pembantumu . Semua mereka telah mendapatkan upahnya!? Mana upah yang layak untukku wahai anakku!? Dapatkah engkau berikan sedikit perlindungan kepadaku di bawah naungan kebesaranmu? Dapatkah engkau menganugerahkan sedikit kasih sayangmu demi mengobati derita orang tua yang malang ini? Sedangkan Allah ta’ala mencintai orang yang berbuat baik. Wahai anakku!! Aku hanya ingin melihat wajahmu, dan aku tidak menginginkan yang lain.

    Wahai anakku! Hatiku teriris, air mataku mengalir, sedangkan engkau sehat wal afiat. Orang-orang sering mengatakan bahwa engkau seorang laki-laki supel, dermawan, dan berbudi. Anakku… Tidak tersentuhkah hatimu terhadap seorang wanita tua yang lemah, tidak terenyuhkah jiwamu melihat orang tua yang telah renta ini, ia binasa dimakan oleh rindu, berselimutkan kesedihan dan berpakaian kedukaan!? Bukan karena apa-apa?! Akan tetapi hanya karena engkau telah berhasil mengalirkan air matanya… Hanya karena engkau telah membalasnya dengan luka di hatinya… hanya karena engkau telah pandai menikam dirinya dengan belati durhakamu tepat menghujam jantungnya… hanya karena engkau telah berhasil pula memutuskan tali silaturrahim? !

    Wahai anakku, ibumu inilah sebenarnya pintu surga bagimu. Maka titilah jembatan itu menujunya, lewatilah jalannya dengan senyuman yang manis, pemaafan dan balas budi yang baik. Semoga aku bertemu denganmu di sana dengan kasih sayang Allah ta’ala, sebagaimana dalam hadits: “Orang tua adalah pintu surga yang di tengah. Sekiranya engkau mau, maka sia-siakanlah pintu itu atau jagalah!!” (HR. Ahmad)

    Anakku. Aku sangat mengenalmu, tahu sifat dan akhlakmu. Semenjak engkau telah beranjak dewasa saat itu pula tamak dan labamu kepada pahala dan surga begitu tinggi. Engkau selalu bercerita tentang keutamaan shalat berjamaah dan shaf pertama. Engkau selalu berniat untuk berinfak dan bersedekah. Akan tetapi, anakku! Mungkin ada satu hadits yang terlupakan olehmu! Satu keutamaan besar yang terlalaikan olehmu yaitu bahwa Nabi yang mulia shallallahu ‘alaihi wa sallam bersabda: Dari Ibnu Mas’ud radhiallahu ‘anhu berkata: Aku bertanya kepada Rasulullah shallallahu ‘alaihi wa sallam, “Wahai Rasulullah, amal apa yang paling mulia? Beliau bersabda: “Shalat pada waktunya”, aku berkata: “Kemudian apa, wahai Rasulullah?” Beliau bersabda: “Berbakti kepada kedua orang tua”, dan aku berkata: “Kemudian, wahai Rasulullah!” Beliau menjawab, “Jihad di jalan Allah”, lalu beliau diam. Sekiranya aku bertanya lagi, niscaya beliau akan menjawabnya. (Muttafaqun ‘alaih)

    Wahai anakku!! Ini aku, pahalamu, tanpa engkau bersusah payah untuk memerdekakan budak atau berletih dalam berinfak. Pernahkah engkau mendengar cerita seorang ayah yang telah meninggalkan keluarga dan anak-anaknya dan berangkat jauh dari negerinya untuk mencari tambang emas?! Setelah tiga puluh tahun dalam perantauan, kiranya yang ia bawa pulang hanya tangan hampa dan kegagalan. Dia telah gagal dalam usahanya. Setibanya di rumah, orang tersebut tidak lagi melihat gubuk reotnya, tetapi yang dilihatnya adalah sebuah perusahaan tambang emas yang besar. Berletih mencari emas di negeri orang kiranya, di sebelah gubuk reotnya orang mendirikan tambang emas.

    Begitulah perumpamaanmu dengan kebaikan. Engkau berletih mencari pahala, engkau telah beramal banyak, tapi engkau telah lupa bahwa di dekatmu ada pahala yang maha besar. Di sampingmu ada orang yang dapat menghalangi atau mempercepat amalmu. Bukankah ridhoku adalah keridhoan Allah ta’ala, dan murkaku adalah kemurkaan-Nya?

    Anakku, yang aku cemaskan terhadapmu, yang aku takutkan bahwa jangan-jangan engkaulah yang dimaksudkan Nabi shallallahu ‘alaihi wa sallam dalam sabdanya: “Merugilah seseorang, merugilah seseorang, merugilah seseorang”, dikatakan, “Siapa dia,wahai Rasulullah?, Rasulullah menjawab, “Orang yang mendapatkan kedua ayah ibunya ketika tua, dan tidak memasukkannya
    ke surga”. (HR. Muslim)

    Anakku… Aku tidak akan angkat keluhan ini ke langit dan aku tidak adukan duka ini kepada Allah, karena sekiranya keluhan ini telah membumbung menembus awan, melewati pintu-pintu langit, maka akan menimpamu kebinasaan dan kesengsaraan yang tidak ada obatnya dan tidak ada dokter yang dapat menyembuhkannya. Aku tidak akan melakukannya, Nak! Bagaimana aku akan melakukannya sedangkan engkau adalah jantung hatiku… Bagaimana ibumu ini kuat menengadahkan tangannya ke langit sedangkan engkau adalah pelipur laraku. Bagaimana Ibu tega melihatmu merana terkena do’a mustajab, padahal engkau bagiku adalah kebahagiaan hidupku.

    Bangunlah Nak! Uban sudah mulai merambat di kepalamu. Akan berlalu masa hingga engkau akan menjadi tua pula, dan al jaza’ min jinsil amal… “Engkau akan memetik sesuai dengan apa yang engkau tanam…” Aku tidak ingin engkau nantinya menulis surat yang sama kepada anak-anakmu, engkau tulis dengan air matamu sebagaimana aku menulisnya dengan air mata itu pula kepadamu. Wahai anakku, bertaqwalah kepada Allah pada ibumu, peganglah kakinya!! Sesungguhnya surga di kakinya. Basuhlah air matanya, balurlah kesedihannya, kencangkan tulang ringkihnya, dan kokohkan badannya yang telah lapuk.

    Anakku… Setelah engkau membaca surat ini,terserah padamu! Apakah engkau sadar dan akan kembali atau engkau ingin merobeknya.

    18 Désémber 2008 tabuh 3:50 pm

  133. Wa…salam wr wb
    Kang Udin wilujeng tepang kumaha wartosna bekasi damang ?
    Leres simkuring kawit ti winduhaji lingk karanganyar ti kantor kel kapalih kidul blok simpang opat, dupi kang Udin winduhajina palih mana ?

    salam dari peuntas

    20 Désémber 2008 tabuh 9:34 am

  134. Agung Nugraha

    kuningn emang kerennnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!

    21 Désémber 2008 tabuh 1:18 pm

  135. Agung Nugraha

    aku kangen kuningan

    21 Désémber 2008 tabuh 1:22 pm

  136. Udin S

    Ass,

    oo berati teu lepat mang uha winduhaji nu aya di palemabang,ari saya teh tatangga dpn rumah putra ma kanda.masa hilap?? cuman kamari lebaran teu tepang kulantaran liburna sakedap pisan.
    Kumaha di palembang ceu Tati sakulawargi sarehat??syukur upami sehat mah.
    Mang Uha salamkeun oge ka keluarga A’nono/ ceu Wati nu aya di peuntas,kumaha sarehat iraha aya kiriman empe2na ?
    haturnuhun sateuacanna.

    Wassalam,

    22 Désémber 2008 tabuh 11:59 am

  137. Wa…slm wr wb
    E…a lah sugan teh udin mana sihoreng lain batur tapi dulur/tatangga, henteu atuh ari hilapmah ngan bisi jeung bisi udin anu lainna.
    Ennya geuningan keur lebaran puasa kamari teu katingali di lembur sibuk meureunannya di bekasi.
    Bi tati nembe ti kuningan kamari dinten sabtu ping 20 nembe kapalembang deui, tos ngahadiran nikah debby putra a ujang, kumaha kulawarga di bekasi wartosna sae ?
    Salam kanggo nono/wati ke dugikeun da pendak terus unggal dinten oge.
    Empek2na ke dikirim dipalidkeun di sungai musi ke tinggal nyair wae di walungan cisanggarung/dam.

    Salam keur kel di bekasi

    23 Désémber 2008 tabuh 7:10 am

  138. Udin S

    Alhamdulilah Saya sakulawargi sehat walafiat,besok oge aya libur panjang hoyongna mah maen ka palembang cuma ongkosna mahal nya.jadi bsk liburan paling bade ka puncak (bogor).
    musim naon di ditu ?hujan /banjir ?
    aya alamat email henteu mang uha ?mun aya info nya.
    alamat email saya :ppc@astom.co.id

    salam kasadayana nu aya di peuntas.

    Wassalam

    23 Désémber 2008 tabuh 10:13 am

  139. Mamat Rohimat

    Kang Udin S
    Neupangkeun abdi Mamat ti desa parakan ,ari kang Udin teh anu ngintun (KUTITIP SURAT INI UNTUKMU) sanes..? upami tiasa abdi bade nuhun keun supados di email ka Abdi (dipmif@sctvnews.com), haturnuhun sateuacana

    salam kanggo kang Uha Syamsuha di palembang ,kumaha kang Uha damang…? nuju panen dukuh meren nya
    Wassalam
    Mamat

    23 Désémber 2008 tabuh 1:21 pm

  140. Ditampi pisan salamna Kang Mamat, alhamdulillah di plbg sae, Kang Mamat dupi dukuh mah teu acan musim ayeuna anu nembe narongholteh di pinggir2 jalan kadu seuuer pisan, mangga atuh amengan ka plbg ke disayagikeun kulit duren sareng eusina nupastimah, salam kembali.

    Udin enyaan euy tulisan teh mani ngaresep pisan pikeun eunteung urang, yeuh alamat email samsuha@up-3.com
    Salam keur dulur2 salembur

    23 Désémber 2008 tabuh 3:54 pm

  141. Udin S

    Ass,

    Haturnuhun upami artikelna tiasa di tampi mah ku kang mamat,salam kenal oge ti abdi nu aya di bekasi.
    insya Alloh ku Abdi artikelna di email sareng aya deui bacaan nu lainna mudah mudahan aya manfaatna kanggo urang sadayana.
    Ari kang Mamat teh kerja di SCTV bagian naon kitu ?soalna saya teh resep ka acara liputan6 sctv.

    Wassalam.

    24 Désémber 2008 tabuh 11:54 am

  142. Ass… wr wb
    Wilejeng Mayunan Tahun Baru Islam 1430 Hijriyah, semoga bangsa kita selalu ada dalam lindungan Allah SWT amiiin

    Wasalam

    25 Désémber 2008 tabuh 3:13 pm

  143. JIKA NABI MUHAMMAD DATANG KE RUMAHMU…

    Jika Nabi Muhammad datang ke rumahmu,
    Untuk meluangkan waktu sehari dua hari bersamamu,
    Tanpa kabar apa-apa sebelumnya,
    Apakah yang akan kau lakukan untuknya?

    Akankah kau sembunyikan buku duniamu,
    Lalu kau keluarkan dengan cepat kitab hadist di rak buku?
    Atau akankah kau sembunyikan majalah-majalahmu,
    Dan kau hiasi mejamu dengan Qur’an yang telah berdebu?

    Akankah kau masih melihat film X di TV,
    Atau dengan cepat kau matikan sebelum dilihat Nabi?
    Maukah kau mengajak Nabi berkunjung ke tempat yang biasa kau datangi,
    Ataukah dengan cepat rencanamu kau ganti?

    Akankah kau bahagia jika Nabi memperpanjang kunjungannya,
    Ataukah kau malah tersiksa karena banyak yang harus kau sembunyikan darinya?

    Jika Nabi Muhammad tiba-tiba ingin menyaksikan,
    Akankah kau tetap mengerjakan pekerjaan yang sehari-hari yang biasa kau
    lakukan?

    Akankah kau berkata-kata seperti apa yang sehari-hari kau katakan?
    Akankah kau jalankan sewajarnya hidupmu seperti halnya jika Nabi tidak ke
    rumahmu?

    Sangatlah menarik untuk tahu
    Apa yang akan kau lakukan

    Jika Nabi Muhammad datang mengetuk pintu rumahmu….

    Salam,
    semoga dapat diambil hikmahnya

    2 Januari 2009 tabuh 3:45 pm

  144. SUATU YANG DATANG MENJELANG

    Saat menghadari dan melihat pemandian dan mengikuti prosesi pemakaman
    saudara kita yang telah di Panggil oleh yang punya Hayat dan Badan Senen 5
    Januari 2009 yang lalu, dimana tak berartinya badan /jasad kita saat
    terpisah dari roh yang telah mememaninya sesuai batasan limit waktu yang
    telah ditentukanNya.

    Apa pembelajaran yang dapat kita ambil disana ?
    Mari kita telaah secara perlahan-lahan, apa nesehat yang disampaikanNya
    melalui hambahNya yang telah ia panggil menghadapatNya.

    Lihatlah dan perhatikan dengan seksama :

    1.Saat engkau telah menjadi mayat, engkau begitu patuh, setia, menuruti
    semua apa yang dilakukan orang disekelilingmu padamu tanpa ada sepatah
    kata bantah keluar dari mulutmu yang telah terkunci rapat.

    2.Saat engkau dimandikan tak apa protes dan penolakan yang kamu dapat
    lakukan walaupun tubuhmu ditelanjangi dan terbuka auratmu, dibolak-balik
    bahkan perutmu ditekan-tekan agar isi perutmu harus dikeluarkan, kamu
    tidak bisa menolak bahkan mengatakan ”jangan” saat cincin kawinmu harus
    dilepas dari jari manismu engkau tidak bisa berbuat apa-apa, hanya diam
    membisu tanpa memberi reaksi.

    3.Dulu sebelum Ajal datang menjemputmu, kau begitu gagah dan perkasa,
    jangankan untuk bisa menyentuh kulitmu, meminta harta dan bantuanmu bahkan
    harta, hak orang lain sebagai saudaramu sudah biasa kau ambil dan rampas
    sesukamu bahkan tidak kau hiraukan derai airmata, penderitaan, kesedihan,
    penderitaan saudaramu saat hanya sesup nasi untuk mengganjal perut
    saudaramupun kau rampas sesukamu, sekarang saat Malaikat Izrohil hanya
    datang sendirian ”memisahkan ” Roh ” dari jasadmu, kau tak berdaya, ia
    juga makhluk Allah sama sepertimu dan hambah-hambah Allah yang lain, tapi
    kamu tidak bisa berbuat apa-apa, Izrohil hanya memisahkan bukan merampas
    semuanya dari engkau tapi engkau sudah tidak berdaya, bagaimana kalau
    Izrohil merampas darimu seperti engkau merampas hak saudaramu, apa yang
    bisa kau perbuat ?, jangankan untuk berbuat, berkata, mengedipkan matamu
    saja engkau sungguh tidak mampu jadi apa yang kau sombongkan ?

    4.Saat ini engkau bangga dengan harta, jabatan dan kekuasaan yang kau
    miliki yang engkau klain atas jeri payah usahamu padahal engkau tidak tahu
    itu Cuma titipan dan amanah yang diberikan Allah yang nantinya dimintai
    pertanggung jawabannya.

    5.Dengan Jabatan dan kekuasaan serta harta yang engkau miliki, engkau bisa
    memutar balik dunia, engkau bisa mematikan hidup orang lain walaupun
    sebenarnya secara lahiriyah ia belum mati, engkau matikan kariernya,
    engkau matikan pencarihannya, engkau matikan langkah kakinya, engkah
    matikah taraf kehidupannya, engkau matikan talisiratuhrahminya sehingga
    saudarmu tersisih dan terdepak dari linkungannya karena asutan, fitnah
    yang disampaikan padamu dan kau tidak menyaringnya bahkan kau telan
    mentah-mentah dalam hatimu guna memenuhi hasrat amarahmu, bahkan karena
    sakit hatimu, dendammu, iri hatimu karena tidak mau disalahkan, merasa
    dilangkahi, melebihimu disatu bidang saja, maka engkau menggunakan Jabatan
    dan kekuasaanMu untuk menyingkirkan dan menjatuhkannya dan menunjukkan
    pada saudaramu yang lain bahwa engkaulah yang menentukan nasib saudarmu,
    ditanganmulah hitam & putih nasib saudaramu, ditanganmulah semua bermuara
    dan ditanganmulah semua kondisi saudaramu dapat kau putar balikan. Tapi
    saat malaikat Izrohil Cuma datang memisahkan saja Rohmu dari jasadmu
    dimana Ia juga sama denganmu sebagai makluk Allah engkau tidak mampu
    berbuat apa-apa, dimana Jabatan, kekuasaan dan harta yang engkau miliki
    dapat menolongmu ?

    6.Saat engkau belum dipisahkan, engkau gunakan jabatan, kekuasaan dan
    hartamu untuk memuaskan dan melampiaskan hasrat dan kehendakmu karena
    engkau sekarang yang berkuasa, dengan kuasa dan jabatanmu engkau bisa
    menentukan nasib saudaramu, dengan hartamu engkau bisa membeli hukum dan
    menjerembabkan saudaramu distagnasi penderitaannya dan kau kau tersenyum
    sinis dan berkata kasihan kau dan kau tahu sekarang siapa aku !, cobalah
    kalau memang engkau berkuasa, yang menentukan, yang mempunyai kekuasaan
    dan harta yang melimpah, yang dengan hartamu engkau dapat memiliki dan
    membeli apapun yang engkau inginkan, cobalah saat makluk yang sama dengan
    mu sama-sama hambah Allah datang menyambangimu, menemuimu, Ia tidak
    mengganggu Jabatanmu, Ia tidak mengganggu kekuasaan, ia tidak mengganggu
    hartamu, ini dibuktikan saat anak,istri,suami,saudaramu,keluarga,
    bawahanmu, pelayananmu menyampaikan berita ”telah meninggalkan kita untuk
    selamanya Bapak Presidien, Gubernur, Bupati, Direktur, Manajer, Kepala ini
    dan itu dan segala embel yang melekat pada dirimu” engkau tidak bisa
    berbuat apa-apa, dimana kekuasaanmu dan jabatanmu, dimana bodyguard,
    suruhanmu dapat menghalangi kehadiran makhluk yang sama denganmu, engkau
    tidak mampu menghardik, memarahi dan mengusirnya dan menyalahkan dan
    membuat keputusan semaumu seperti yang telah engkau lakukan pada saudaramu
    yang lain, engkau tidak mampu menyuruh bodyguardmu menyingkirkannya,
    jangankan untuk menyuruh dan memerintahkan untuk berkata sepatah patah
    kata saja engkaupun tidak mampu, dimana hartamu yang dengannya engkau bisa
    membelinya bahkan hukumpun dapat kau beli, mengapa engkau tidak gunakan
    hartamu untuk membujuk makluk Allah yang satu ini, dan bukankah engkau
    tahu dia datang bukan untuk kekuasaanmu, bukan untuk jabatanmu, bukan
    untuk meminta dan mengambil harta darimu, Ia tidak berminat dengan semua
    yang ada padamu, ia hanya menjalankan tugasnya, memisahkan jasadmu dengan
    Rohmu itu saja, mengapa engkau tidak mampu ?

    7.Saat engkau dikebumikan, tubuhmu dipendam dalam tanah, dinjak-injak oleh
    orang yang dulu engkau sayangi, engkau banggakan, menjadi pelindung dan
    bodyguarmu, tapi sekarang tanpa rasa takut, segan, tanpa memandangmu,
    tanpa memandang jabatanmu, tanpa memandang kekuasaanmu, hartamu bahkan
    anak istri yang katanya sangat mencintainya tidak mau dan tidak sudi lagi
    bersamamu bahkan akan jijik melihatmu bila jasadmu lebih dari 3 hari belum
    dikebumikan. Jadi…….

    8.Tiada guna kekuasaan,Jabatan, Harta yang engkau miliki kalau hanya untuk
    membawa kesusahan dan kesensaraan serta penderitaan bagi saudaramu yang
    lain selagi hidup didunia, karena itu tidak akan berguna sama sekali
    bagimu, engkau akan sendirian dalam gelap gulita dinginnya alam kubur,
    semua akan meninggalkanmu, bahkan Jabatan, kekuasaan dan harta akan
    mendatangi dan meminta pertanggung jawabanmu atas Jabatan, kekuasaan dan
    harta yang telah diamanahkan padamu kemana mereka engkau bawah, tidak ada
    yang engkau banggakan, tidak ada lagi yang peduli padamu, tak seorangpun
    juga, engkaulah sendirian yang akan mengahadapi dan mempertanggung
    jawabkannya dihadapan sang penentu kehidupan selanjutnya, apakah engkau
    berada dalam jurang-jurang neraka penderitaan atau dalam taman-taman surga
    atas amal kebaikan dan berkah yang engkau berikan atas amanah jabatan,
    kekuasaan dan harta semata-mata demi rahmatan lilalamin.

    Sudahkah suatu yang akan datang menjelang telah engkau siapkan
    Atau memang engkau tidak peduli dengan semua itu
    Mumpung engkau masih berkuasa
    Karena nantinya tubuhmu yang sudah tak bernyawa hanya menjadi santapan
    cacing tanah yang tertinggal hanya tulang belulang yang tiada artinya sama
    sekali
    Jadi sudahkah engkau menyiapkan SUATU YANG DATANG MENJELANG ?

    Ternyata inilah nasehat nyata yang diberikan Allah untuk kita yang masih
    hidup, sebagai tanda bukti kasih sayang Allah pada kita, sebelum akhirnya
    kita sendiri secara pribadi dipanggil dan mengalami sendiri menghadap
    panggilan Allah Swt.

    Semoga bermanfaat dan mohon maaf bila kurang berkenan
    Salam

    6 Januari 2009 tabuh 3:41 pm

  145. Dian

    Ini blognya orang Kuningan ya… Nepangkeun abdi Dian ti Bandorasa. Abdi sanes urang Kuningan, tapi Umi asli urang Kuningan. Ngaraosan tinggal di Kng ti SD kelas 2 dugi lulus SMP. Pami aya nu mindeng, abdi lulusan SMPN 1 Cilimus tahun 1998. Ayeuna tinggal di Tangerang. Hatur nuhun

    12 Januari 2009 tabuh 2:33 pm

  146. Icuk Yunadi

    Assalamualaikum,,,
    Kang Uha damang? Teh Nenen, Kang Rastono, On2Hod?

    12 Januari 2009 tabuh 7:37 pm

  147. Wilujeng tepang teh/kang Dian di Tangerang, haturan kang Ikin, kamana hungkul atuh? Kabaraya sadaya sok urang ramekeun deui atuh blog lembur kuring. Wilujeng beraktifitas kasadayana, saatosna kamari tutup taun 2008, mapag tahun 2009. Mudah2an di taun 2009 urang sadaya langkung aya dina kamajengan, amin.
    Kanggo kang Syamsuha hatur nuhun kanggo saniskaten pituahna, alhamdulillah janten nambihan luang kanggo bekel enggoning ngambah sagara kahirupan.
    Kang on2hood kamana yeuh???? ni awis nongol, diantos ah……

    13 Januari 2009 tabuh 4:30 pm

  148. Dian

    Hatur nuhun kang Rastono. Sekedar info, saya perempuan. Maaf udah lama ga pake Bhs Sunda, takut salah. Maklum saya hijrah ke Tangerang udah lumayan lama. Jadi pake Bhs. Indonesia dech. ^_^

    14 Januari 2009 tabuh 1:47 pm

  149. Waalaikumsalam wr wb,
    Alhamdulillah damang kang Icuk, kumaha Kang Icuk wartosna di jkt teh sae?, geuningan ningali di tv mah dimana-mana teh tos kakeueum tur macet deuih.

    14 Januari 2009 tabuh 3:33 pm

  150. maman wahyu

    hujan deui .. hujan deui.. abong nuju musim, tapi…..keun bae lah tanggtos na oge ieu teh nu pangsae na mungguh Gusti Allah mah. urang mah kantun tumamprak syukuran masih keneh di pasihan hujan, cobi emut saupamina urang tos di pasihan hujan ..rek kumaha….meureun garing anggaking..leres kitu kang Uha Syamsuha ? kang Icuk ? kang Zoen ? neng Nendy ?

    14 Januari 2009 tabuh 9:40 pm

  151. Icuk Yunadi

    Alhamdulillah, kang Uha, kang Maman.
    Sanaos usum hujan, urang masih dipasihan nikmat sehat.
    Sanaos di Jakarta mah, diguyur hujan terus. Banjir di mana- mana.
    Alhamdulillah di wilayah Halim, Kramatjati, Pasar Rebo, Cijantung mah, henteu kabanjiran.

    15 Januari 2009 tabuh 7:50 am

  152. maman wahyu

    Hujan ngagebret..tong boroning di Jakarta dalah di Kuningan ge meni sakitu badag na hujan teh , meh saban poe,ti isuk jedur nepi ka isuk deui ampir taya eureun na malah geus aya beja di kec. subang , kec. ciniru,mah geus aya korban alatan longsor tea, Subhanallah Gusti nu Maha uninga kana kaayan urang sarerea,mugia ieu sing tiasa janten jalan pikeun ngahontal kamulyaan . Amien.

    19 Januari 2009 tabuh 11:15 am

  153. maman wahyu

    Punten kang Zoen bade naroskeun upami Neng Nendy teh janten mulih na ti Canada? dugi ka ayeuna can aya nelpon , nyarios na mah bade mulih ping 18 Januari ,tos cangkeul beuheung sosonggeteun ngantosan teh.Pami tos dongkap punten pasihan wartos, tiasa ngalangkungan no.081317761672, hatur nuhun kang kana bantosan na.

    20 Januari 2009 tabuh 4:55 pm

  154. aan

    kang maman, kang syam kang icuk damang….?

    21 Januari 2009 tabuh 11:49 am

  155. maman wahyu

    Damang akang sawaktos ayeuna mah, kumaha kabarna Garawangi teh ? ampir tiap minggu akang mulih teh da kulawargi teh pan di Kuningan ( citiusari )meh unggal isuk akang teh sok ka pasar garawangi ngadon sarapan bubur ayam sisi jalan geuningan.kadang sok ka sajong sarapan minggu teh payuneun PUSKES teh pan seueur warung, meni resep seueur dahareun kanggo sarapan mah, insaallah ping 23 Januari akang mulih.

    21 Januari 2009 tabuh 2:39 pm

  156. Alhamdulillah sae, kumaha samulihna Kang Aan damang ?, salam kanggo sadaya wargi di Garawangi

    22 Januari 2009 tabuh 12:53 pm

  157. ALLAH itu ada.

    Ada seorang pemuda yang lama sekolah di negeri paman Sam kembali ketanah
    air. Sesampainya dirumah ia meminta kepada orang tuanya untuk
    mencari seorang Guru agama, kiai atau siapapun yang bisa menjawab 3
    pertanyaannya.

    Akhirnya Orang tua pemuda itu mendapatkan orang tersebut.
    Pemuda: Anda siapa? Dan apakah bisa
    menjawab pertanyaan-pertanyaan saya?
    Kyai : Saya hamba Allah dan dengan izin-Nya
    saya akan menjawab pertanyaan anda
    Pemuda: Anda yakin? sedang Profesor dan
    banyak orang pintar saja tidak mampu
    menjawab pertanyaan saya.
    Kyai : Saya akan mencoba sejauh kemampuan saya
    Pemuda: Saya punya 3 buah pertanyaan

    1. Kalau memang Tuhan itu ada, tunjukan wujud Tuhan kepada saya
    2. Apakah yang dinamakan takdir
    3. Kalau syetan diciptakan dari api kenapa dimasukan ke neraka yang
    dibuat dari api, tentu tidak menyakitkan buat syetan Sebab mereka
    memiliki unsur yang sama. Apakah Tuhan tidak pernah berfikir sejauh itu?

    Tiba-tiba Kyai tersebut menampar pipi si Pemuda dengan keras.
    Pemuda (sambil menahan sakit): Kenapa anda marah kepada saya?

    Kyai : Saya tidak marah…Tamparan itu adalah
    jawaban saya atas 3 buah pertanyaan yang anda ajukan kepada saya
    Pemuda: Saya sungguh-sungguh tidak mengerti
    Kyai : Bagaimana rasanya tamparan saya?
    Pemuda: Tentu saja saya merasakan sakit
    Kyai : Jadi anda percaya bahwa sakit itu ada?
    Pemuda: Ya
    Kyai : Tunjukan pada saya wujud sakit itu !
    Pemuda: Saya tidak bisa
    Kyai : Itulah jawaban pertanyaan pertama: kita semua merasakan
    keberadaan Tuhan tanpa mampu melihat wujudnya.
    Kyai : Apakah tadi malam anda bermimpi akan ditampar oleh saya?
    Pemuda: Tidak
    Kyai : Apakah pernah terpikir oleh anda akan menerima sebuah tamparan
    dari saya hari ini?
    Pemuda: Tidak
    Kyai : Itulah yang dinamakan Takdir
    Kyai : Terbuat dari apa tangan yang saya gunakan untuk menampar anda?
    Pemuda: kulit
    Kyai : Terbuat dari apa pipi anda?
    Pemuda: kulit
    Kyai : Bagaimana rasanya tamparan saya?
    Pemuda: sakit
    Kyai : Walaupun Syeitan terbuat dari api dan Neraka terbuat dari api,
    Jika Tuhan berhendak maka Neraka akan Menjadi tempat yang
    menyakitakan untuk syeitan.

    Semoga bermanfaat

    22 Januari 2009 tabuh 1:00 pm

  158. maman wahyu

    Kang Zoeeeennnn nuju ka mana ieu teh ?

    22 Januari 2009 tabuh 2:14 pm

  159. maman wahyu

    Kang Zoeeeennnn nuju di mana akang teh ?

    22 Januari 2009 tabuh 2:16 pm

  160. Masjidnya sekarang lagi direhab lagi…. Mungkin dalam beberapa bulan kedepan perlu di update ya. Bagaimana ya photo Masjid Kuningan tempo doeloe…..Waktu masih bernama Syiarul Islam, diganti menjadi Al-Manar. Dan sekarang kembali bernama Syiarul Islam.

    (Aris AR, alumni SDN V Kuningan, SDN Subang, SMPN Subang, and SMA Cilimus)

    27 Januari 2009 tabuh 5:54 pm

  161. lemburkuring2007

    Trim,s masukannya.
    Aeh, Kang Maman, abdi di Kuningan

    28 Januari 2009 tabuh 11:14 am

  162. maman wahyu

    Acara reuni sareng neng Nendy teh jigana batal da geuning dugi ka kiwari teu aya gelemeng gelemeng na acan, kumaha ieu teh nya? hanas akang tos sasayagi,na bet teu aya beja beja na acan ieu teh,

    29 Januari 2009 tabuh 9:12 am

  163. maman wahyu

    gemet tos tariis deui ,hucap tos basi, sorabi tutung, edang koneng tos ngaleugeugdreu, neng Nendy teu aya beja carita , teuing dimana ayeuna…..tapi al hamdulillah aya jang Aan ti Garawangi,nyejakeun ameng jigana mah, nuhun jang Aan, ke sanes waktos akang ge ameng ka Garawangi.

    29 Januari 2009 tabuh 9:16 am

  164. jatnika

    ngiringan ah abdi oge orang kuningan, legokherang euy…., salam wanoh ka teteh noerhikmah di cigugur nya…tempat abdi kapungkur kost salila 3 tun…he…3x

    11 Maret 2009 tabuh 9:00 pm

  165. asep thea

    duh hoyong pisan enggal uih ka kuningan tos lami pisan te ningal lembur. tos siga kumaha nya kaayaanana

    17 Maret 2009 tabuh 11:36 pm

  166. Yunie

    kuningaaaaaaaaaaaaan ….
    tunggu aku !!!

    ygL 9 aku pLang ,,
    kangend ka sadayana urnk kuningan yeh euy ..

    kangen hyong ka pLutungan ..
    hahahahhahaha ..

    27 Maret 2009 tabuh 9:39 am

  167. maman wahyu

    Okeee….aku tungguin nih, jangan lama lama yah……

    2 April 2009 tabuh 1:37 pm

  168. rusmna.nana

    aslammaualiakum wr.wb.
    kmuha oarang kuninga aya dina kawilujeungan sadayana slam knlnya sareng abdi ari kawitamah karang kanacana abdi teh putrana palurah senen raina pak ebo nu damelan di dlljr tos lami abdi teu patepang sarenag anjeuna kangen pisan .tos salam knlna sakitu wae hula gampil di teraskun deu nya aslammaualaikum wr.wb

    4 April 2009 tabuh 7:59 pm

  169. UJANG

    kuring heresep d kuningan

    8 April 2009 tabuh 11:29 am

    • muhun raresep euy
      salam kenal jang ti abdi

      3 Séptémber 2009 tabuh 10:26 pm

  170. dhian sugiana suwita

    oh…
    kuningan lembur kuring yg tercinta
    di sanalah duku aku di lahirkan
    oh…
    kuningan penuh dngan pemandangan
    hawa sejuk serta damai menyegarkan
    oh…
    kuningan walau kini jauh di mata ttpi tak akan
    ku lupa tanah tumpah darah tercnt lembur kuring
    KUNINGAN….
    sanaos kunigan seueur ku kuda tapi kuningan teh seueur ku potensi boh dina jalmina atanapi di daerahna? jadi hoyong pulang ka kuningan tos ningalu mesjid sakitu megah sae? siip lah knggo Anu terhormat Bpk H.AANG HAMID SUGANDA Bupati kng, doakan abdi putra kng nju merantau smoga berhasil dan mengikuti jejak bapak.amin

    10 April 2009 tabuh 8:10 pm

  171. Ka Urang langseb hayu urang suksesken Pilkades tanggal 17 mei piken nerusken pangwangunan di desa urang tercinta, ka para keder tikdua belah pihak ulah rek raribut, saha wae numenang hayu urang dukung kusarerea. salam ka si akang ti budak langseb nudipangumbaraan.

    13 Méi 2009 tabuh 10:14 pm

  172. hai urang kuningan kumaha kabarna ????
    kangen yeuh….
    hayang mudik tapi sibuk ku padamelan, bener2 teaya waktos pisan hoyong amengan ka kuningan ge….

    25 Méi 2009 tabuh 9:38 am

  173. ariest

    duhhhhhhhhhh asa palay nangis geuning, hiks, hiks.kieu sugannya nu namina kangen euy………..kuningan ke lah uih deui. Teu cekap ku saminggu dikuningan ngaleungitken nunamina kangen…..
    KUNINGAN!!!! doakeun abdi palay ngabangun rumah sakit dikuningan.AMIN=)

    18 Juli 2009 tabuh 7:14 am

    • lemburkuring2007

      Leres kitu kangen…?

      18 Juli 2009 tabuh 7:22 am

  174. nepangkeun abdi ti desa cisantana kec cigugur
    bade ngiring ngariung sareng orang kuningan anu saropan,
    kningan anu asri,anu sejuk
    anu indah abdi kanen palay kalembur.

    3 Séptémber 2009 tabuh 10:23 pm

    • kang agus

      pengumuman ka sadaya urang kuningan anu bade mudik sok sing ati – ati di jalanya
      abi orang kuningan kawit teh ti desa bakom kec. darma rencana lebaran 2009 abi bade mudik kakuningan

      11 Séptémber 2009 tabuh 2:48 pm

      • kang agus

        kamana urang kuningan teh gening sepi atuh

        11 Séptémber 2009 tabuh 2:50 pm

  175. Slamet (A Memet)

    Alhamdulillah, kapendak oge situs ngeunaan Kuningan (tercinta). Nembe dua minggon kalangkung ti Kuningan, ayeuna sono deui palay uih yeuh…. Dulur2 aya nu ngumbara di jambi teu? Kaleresan sim kuring damel di Jambi, sok atuh urang karumpul. Pami teu kaabotan, mangga diantos “kring” na di 081314714313.
    Aeh muhun, kawit sim kuring ti Kec. Lebakwangi. Sakitu heula….cag ah

    11 Oktober 2009 tabuh 11:23 am

  176. salam kenal
    abdi ti gradu sayang cisalak subang kaluarga ti darus salam kasomalang subang, abdi mani kersan pisan di kuningan abdi nuju nganjang di pun mamang di kuningan mang abdurohim betah pisan, abdi hoyong ngalih ka lembur weh saparantosna abdi pansiun

    7 Désémber 2009 tabuh 2:20 pm

  177. maman wahyu

    SAKOTRET KEUR KUNINGAN.

    Kuningan nu Asri,
    Kuningan nu Endah,
    Kuningan nu …….
    moal ka hilapkeun dina saumur hirup kuring.
    Duh …… Kuningan nu loba neundeun kanineung
    Kuningan ………. panyileukan buerang jeung peuting.

    30 Désémber 2009 tabuh 7:22 pm

  178. Maman wahyu

    Kamarana nya dulur dulur teh meni teu eya kalangkang na kalangkang acan, yu ah urang midang …….

    13 Januari 2010 tabuh 9:48 am

    • leni cahaya

      akang timana asalna?abi ti kuningan sebelah mananya!!!!terang daerah ciniru teu kang???

      28 Januari 2010 tabuh 9:59 am

  179. Icuk Yunadi

    Aya kang Maman, yeuh abdi ngelol deui, tos lami nya teu ngalongok lembur kuring, hapunten ah..ssnes hilap nya…sono pisan …

    13 Januari 2010 tabuh 11:08 am

  180. Maman wahyu

    MUhun bagea si akang yeuh nembe OL deui, iraha aya waktos mudik ? urang riungan yu .

    13 Januari 2010 tabuh 4:54 pm

  181. leni cahaya

    hoyong uih tapi kumaha abina nuju hijrah ilmu di tasik jadi atos di jadwal uihna oge,,,,nitip wae kanu aya di kuningan …hoyong amengan ka cibulan trus ningali kaasrian kota kuningan anu endah tur raos baso sareng hucapna ehm….ehm jadi lapeeer!!!!!

    28 Januari 2010 tabuh 9:52 am

  182. Suherman

    Salam tepang ka sadaya wargi kuningan anu barageur abdi suherman ti dukuh maja luragun ngiring curat-coret mahekeun rasa rindu ka batur salembur kuningan

    17 Nopémber 2012 tabuh 10:24 pm

  183. Way cool! Some very valid points! I appreciate you penning this post and the rest of
    the site is very good.

    20 Désémber 2012 tabuh 1:48 am

  184. En jevn bevegelse inn og ut kan gradvis tilvenne rumpa størrelsen, og så kan du
    øke på med noe større. MILF er en forkortelse for det engelske uttrykket Mother(s) I’d Like to Fuck, som på norsk ville bli noe sånt som mødre jeg vil knulle. Er du av den spontane typen eller kansje bare kjempe kåt.

    19 April 2013 tabuh 6:47 pm

Kantunkeun Balesan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Robih )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Robih )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Robih )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Robih )

Connecting to %s